Čokoládový TAG - Chensie

Čokoládový TAG - Chensie


Abych to množství knih, ve kterém se teď pohybuju a proplouvám a doslova plavu, vstřebala, rozhodla jsem se udělat si trochu oddych od rozečtených knih (Ano, čtu jich více najednou) a vyplnit Čokoládový TAG. Věřím, že tím Wish udělám radost... Nebo ji nazlobí, že jsem to stihla první. XD





1. Kniha s temným tématem. 
Tak určitě Probuzený milenec ze série Bratrstvo černé dýky. Onen díl pojednává o Zsadistovi, který si prožil více než temnou minulost a celá kniha je tou temnotou doslova nasáklá. Brutální čtení až na dřeň, ve kterém se autorka J. R. Ward nevyhýbá ničemu.

2. Oblíbená kniha. (milá, pozitivní, humorná)
Harry Trotel a kámen Mudr. Tse je parodie na Harryho Pottera a jelikož parodie zbožňuji a tahle kniha a vlastně celá série je velice povedená, tak si ji nemohu vynachválit a opravdu jsem se s ní nasmála. :o))

3. Kniha, od které jste se nedokázali odtrhnout. 
Jednoznačně Easy od Tamary Webber, která mě nadchla natolik, že jsem ji prostě nezvládala odložit. Je to dokonalá souhra romantiky, tajemství, temna i naděje a lásky, opravu Adultka k pohledání, jedna z nejlepších.

4. Kniha tak sladká, že jste z ní byli úplně ulepení.
Jako led od autorky J. Lynn. Název sice mluví o ledu, ale poslední čtvrtina knihy je jako ponořit se do tekutého karamelu a utopit se v něm.

5. Kniha, která vás v poslední době překvapila. 
Tak to asi Prozřetelnost. Od Jamie McGuire jsem čekala trochu víc, než se mi dostalo a tak nějak jsem zklamaná a nepříjemně překvapená.

6. Kniha, ze které jste šíleli. 
9 a půl týdne jistojistě, protože ta kniha je pološílená. Jakmile se začtete, nemůžete přestat a na konci vás stránky vyplivnou jako pozůstatek člověka, kterým jste byli. :o))

7. Kniha, kterou byste si vybrali na poklidné čtení. 
Manželská smlouva je odpočinková romantická četba, která neuškodí, neurazí a dá možnost odpočinout si po těžkém dni. J. Probsové se to prostě podařilo. :o)

8. Série, o které si myslíte, že je v ní něco pro každého. 
Tak za mě určitě Bratrstvo černé dýky. Je to plné dobrodružství, brutality, násilí a přitom lásky, romantiky a něžnosti. Upíři se střídají s bezduchými a lidmi, všechno má svůj řád a jejich svět je skvěle vymyšlený. Myslím, že tímhle J. R. Ward asi zaboduje u každého. U mě je to top.



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.