Harry Potter TAG - Chensie

Tak jsem se nechtěla nechat zahanbit a zůstat daleko za Wish. Proto jsem se vrhla na tag, statečně a rozklepaně, a snad jsem ho zvládla. Není možné to brát úplně vážně, protože za pár dní klidně můžu přečíst pár knih, které by to všechno klidně změnily. Nicméně teď je to sepsáno upřímně tak, jak to cítím a možná Vás navedu ke knize, která za to stojí. ,o)




1. EXPECTO PATRONUM – Dětská kniha, na kterou máte nejlepší vzpomínky.
Uf, tak těch dětských knih je spousty... Ale jedna z nejoblíbenějších je Dinousauří pohádky na dobrou noc. Pokud je mi fakt mizerně, ještě někdy se k nim vrátím. Jde o dinosauří příběhy, doslova stránkové jednohubky, které uklidňují. :o)

2. EXPELLIARMUS – Kniha, která vás překvapila.
Černý anděl (John Connoly) byla kniha, která mě překvapila a dostala po všech stránkách. Je to nejmíň očekávaná kniha, kterou bych řekla (v té době, když jsem ji četla), že se mi bude líbit. A ona se mi nejen líbila, ona mě doslova omámila a já dodnes vím, že je to jedna z nejlepších knih, které jsem četla a které mě spoutaly vlastním světem.

3. PRIORI INCANTATO – Poslední kniha, kterou jste teď přečetli.
Kalonův pád, což je novela Školy noci od Kristin a P. C. Castových

4. ALOHAMORA – Kniha, která vás přivedla k žánru, o kterém jste netušili, že byste mohli někdy číst.
Banka těl: Mladší mě poprvé zavedla do světa dystopie a od tý doby jsem jím okouzlená.

5. RIDICULUS – Vtipná kniha.
Nejvtipnější kniha, kterou jsem četla, byla V ringu od Katy Evans. To snad nemohla myslet vážně, když to psala. Já se smála celou dobu, hlavně ve chvílích, kdy byla hlavní hrdinka vlhká. A že byla vlhká pořád.

6. SONORUS – Kniha, kterou by si podle vašeho názoru měl přečíst každý!
Pravidla českého pravopisu. Protože, když to někdy vidím, chce se mi brečet... Vážně.

7. OBLIVIATE – Kniha, u které byste nejraději zapomněli, že jste ji četli.
Než jsem tě poznala - Jojo Moyes. Rozhodně je to citový odšťavňovač a přesto kniha, která má hodně do sebe. Ale jelikož mě to opravdu smetlo, tak si říkám, že jsem to asi číst neměla. :o)))

8. IMPERIO – Kniha, kterou jste četli v rámci povinné četby do školy.
Neviditelný od J. Havlíčka. Je teda pravda, že jsem ji přečetla dříve, než byla zapsána jako povinná četba. (Což bylo dobře, jinak bych si ji jistojistě nikdy nepřečetla. Jakmile mi někdo nakáže, co mám číst, tak prostě se zaseknu) A byla to absolutní bomba. Nemělo to vůbec chybu a já si to celé užila i s tím chladem.

9. CRUCIO – Kniha, která vás bolela číst.
Růže pro Algernon od Daniela Keyese je kniha, která je pro milovníky pravopisu doslovným umrtvovačem a vrahem. Začátek je psán jako by byl autor ze zvláštní školy přinejmenším a mně díky tomu čekalo spousty utrpení, bolehlav a zoufalé nadávky, když jsem nad slovy protáčela oči a měla chuť si je vypíchnout. No, nebyla jsem natolik silná, abych ten začátek překonala. Věřím, že jednou se k té knize vrátím a snad budu statečnější, protože podle všeho stojí za to.

10. AVADA KEDAVRA – Kniha, která by mohla zabíjet.
Váš kluk prostitu od Cyrila Valšíka, který velice autenticky a podle skutečnosti sepsal příběhy jednotlivých mladých chlapců prostitutů. Je to opravdu příběh, který doslova zabije růžovou realitu a ukáže upřímnost, která se skrývá na ulicích. Kniha plná emocí, které prožíváte společně s těmi kluky, jež to skutečně zažili... a myslíte na další, kteří to právě zažívají.

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.