Recenze: ZANE´S TALE (Jill Myles)

Zaneovo příběh o lásce a utrpení...


„Nezajímá mě, co si myslíš,“ řekl Zane napjatým hlasem. „Má věrnost patří Nitocris.“
„Jen proto, že má tvé koule ve svěráku. Jsem zvědavý, co se stane, až nad tebou ztratí kontrolu.


 

Anotace:
Zane má ve svém životě několik změn... ale je jako upír spokojený s tím, jak se rozhodl? Nebo lituje cesty, kterou si zvolil a nechal tak jít Jackie? 

Tento příběh se odehrává mezi knihami Sukuby to rády horké a My Fair, Sukuba. 
Novela


Novela, která v České republice nevyšla, avšak je možnost si ji v angličtině i dobrém českém překladu přečíst. Hledat stačí na internetu. Ačkoliv v této novele není žádná erotická scéna, tak patří do série Deníky Sukuby, které rozhodně erotickým čtivem jsou. 

Jak napovídá i název, všechno se točí kolem Zanea a toho, co prožívá, když se vzdá své princezny Jackie. Poznáváme, že pro něj znamená víc, než by si kdo myslel. Zamilovaný upír je však v drsném držení své upíří královny, která jen tak neodpouští a ví, jak tít, aby zasáhla citlivé místo. 

Bez Jackie Zane doslova živoří. Autorka dala možnost nahlédnout mu do mysli i života a sepsala novelu celou z jeho pohledu. Příběh je plný emocí a já osobně jsem měla chuť Zanea obejmout a nepustit. Je to můj oblíbenec. ,o) 

Pokud jste si Deníky sukuby oblíbili, rozhodně vůbec neuškodí četba tohoto dílka. Mě spíš nadchla a ukázala mi nové obzory. Škoda jen, že nebude v mé knihovně, abych se s touto novelou mohla pomazlit... 

Knižní obálka: 
Jednoduchá. Já si myslím, že něco složitého by bylo úplně zbytečné. Poukazuje na upíra, takže myslím, že červené zabarvení je super a nic bych neměnila. 





Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.