Recenze: ZAKÁZANÁ PŘITAŽLIVOST (Kateřina Petrusová)

Pěkně slabý díl série Bavettovi


   „Obávám se, že vám zkazím zbytek roku, pane Trovato, ale budu tady potřebovat vaše služby,“ řekl senátor.




Anotace: 
Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec.

Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost? 


Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2014
Žánr: Literatura česká, Romány pro ženy
Ze série: Bavettovi (3)
Tak na rozdíl od prvního dílu jsem na tenhle byla natěšená a něco očekávala a to jsem nejspíš neměla dělat, protože mě kniha zklamala na celé čáře. Upřímně se přiznávám, že jsem druhý díl přeskočila a podle všeho mi vlastně nic neukniklo (ikdyž kdo ví, uvidíme, až jej někdy přečtu). Což se dá brát jako plus i jako mínus.

„Jú, nonstop hlídání! Bude se mnou chodit i do sprchy? To bude super, může mi mýt záda!“„Nepředváděj se, Emily. Pokud ti moje starost o tvoje bezpečí vadí, můžeš se se mnou vrátit domů.“
Vážně jsem se těšila na další dobrodružství Bavettů, ale možná proto, že Henry Trovato není Bavett, jen jejich přisluhovač (bývalý, dá se říct) mě to vůbec nechytlo. Přišlo mi, že Henry je jen starý bručoun, který má sice dobré srdce, ale je hodně bez jiskry. Jediné, co se mi na něm líbilo, byla zajímavost, kterou se v příběhu dozvíte podle jeho nákupního seznamu a dalších znaků. Byl nudný a stereotipní, bez nápadu, jako celý příběh. Zápletky byly neoriginální, očekávané a bez jiskření, které bylo v první knize.

„Pár dní ve společnosti nabručenýho medvěda a je z tebe cvok,“ obvinila jsem sama sebe do zrcadla. Pak jsem se navlékla do pyžama a vytočila mámino číslo. Jestli někdo bude vědět, co přesně se mi honí hlavou a proč, bude to ona.
Hlavní hrdinka Emily bylo spíše rozmazlené dítě, které se všemožné snaží získat novou hračku. Pokud to tak autorka zamýšlela, tak to rozhodně bylo vystihnuté dobře. Bohužel však zbytek byl téměř podprůměrný. Nudila jsem se. Něco mi přišlo zbytečně zdlouhavé a zbytečné. Hlavní hrdina s hrdinkou si vlastně pomalu neměli, co říct, protože se pořád omýlalo to samé a nebo to byly zbytečné rozhovory, ze kterých se nikdo nic nedozvěděl.

Mrňavá, nevděčná, pitomá holka!Co jsem komu udělal? Proč jsem se k tomuhle nechal přemluvit? Stojí mi to za to? Žaludeční vředy, nervový zhroucení nebo co já vím? Přísahám, že když jen těsně minula jeden z těch stromů, málem jsem dostal infarkt. Jo, už jsem ve věku, kdy mi hrozí, a ta malá potvora se mě chce jednoznačně zbavit.
Je to opravdu hodně slabá verze, nepodobná té první knize. Emoce v té knize byly, ale moc mě nepohltily. Celý děj jako bych pročetla a vůbec si ho neužila, protože jaksi nebylo, co si užít. Neříkám, že se kniha nemůže líbit jiným, ale na mě to rozhodně nezapůsobilo. Což je škoda...

Knižní obálka:
Tato série má obálky, které vypadají jako by patřily ke světové literatuře. To mě na tom láká nejvíc. Jsou zajímavé, hezké a čtenáře upoutají. 


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.