Recenze: HLAD JAKO ŽÁDNÝ JINÝ (Kresley Cole)

Nezkrotný vlkodlak a bojácná upírka v zápalu vášně. 


Vytrhla mu psaní z ruky, rozložila je na volant, zběžně se podívala na silnici, jestli se nic neděje, a pustila se do čtení:

Ťuk, ťuk…
Kdo je tam?
Emma…
Jaká Emma? Jaká Emma? Jaká Emma? Jaká Emma?





Anotace: 
Vlkodlak Lachlain MacRieve je už víc než sto let týraným vězněm upírů. Jednoho dne vycítí, že se objevila žena, která byla stvořena pouze pro něj. Využije chvilkové nepozornosti trýznitelů, vysvobodí se z okovů a vydává se na cestu do Paříže. Tam sice stopu ztrácí, ale nenechá se odradit a hledá svou vyvolenou ženu dál. S hrůznou zjišťuje, že je jí upírka Emmaline Troyová. Lachlain ovšem netuší, že Emma je napůl upírka, napůl valkýra. Unese ji k sobě domů, do Skotska. Při společném životě pak poznávají nejen jeden druhého, ale i každý sám sebe. Plachá a bázlivá Emma se proměňuje v silnou ženu, která ví, co chce. Lachlain je původně odhodlaný, že ji prostě přiměje k tomu, aby žila po jeho boku, ale ve hře zdaleka nejsou pouze jeho přání. Upíři navíc zjistí, kdo Emmaline je, a chtějí ji získat pro sebe…

Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2012
Žánr: Sci-fi, Fantasy, Romány pro ženy
Ze série: V říši Lorů (1)
Orig. název: A Hunder Like No Other

Na tuto četbu jsem se po dočtení novely Válečníkova věčná touha opravdu těšila a nezklamala. Bylo v ní vše, co jsem očekávala. Od zajímavé zápletky, hlubšího děje i přes romantické a erotické chvilky až po kreativní boje. Prakticky nebylo, co vytknout. Máloco z knihy bych pojmenovala jako zbytečnou vatu a vše se četlo skutečně samo. 

Líbilo se mi, že charaktery hlavních postav se rozvíjely tím správným a uvěřitelným způsobem. Ačkoliv šlo o fantasy, nic mi nepřišlo přehnané a vše mělo své hranice - tedy hranice světa, který autorka originálně vymyslela. 

Hlavní část byla spíše o páru - vlkodlak a upírka. On ji chtěl a přitom ji nesnášel. Ona se ho bála a přitom ji přitahoval. Skvělá kombinace, kterou autorka dokázala sepsat tak, aby čtenářku udržela ve velkém napětí. Když pominula ona energie milenců, dočetla jsem se zajímavostí a tajemství, která v knize pronikala na povrch a odkrývala tak víc a víc samotné hrdiny. To se mi také moc líbilo.

Jediné, co mi asi vadilo, je jméno vlkodlaka. Tak nějak mi to stále připomíná Lachtana... Ale to je spíš můj osobní problém. :o)) Emma je zvláštní charakter. Nevinná upírka, která se tak nějak všeho bojí. Ovšem oba charaktery se vyvíjejí v závislosti na ději a později už Emmu skoro nepoznáte, jak se to všechno krásně otočí. :o)

U knihy jsem si opravdu odpočinula. Dočetla se romantických chvil, které se mi líbily. A jak už to bylo v novele, konec zas vypovídal o dalším páru, jehož příběh bude pokračovat v další knize. A opět to nesmírně nabudilo. Takže pokud se do toho čtenářka pustí, je možné, že celou sérii přečte za pár dní jako nic a ještě se u toho bude usmívat. 

Knižní obálka: 
Je to asi trochu přehnané, ale proč ne. Je to přece jen oddychovka. :o))


Knižní trailer



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.