Knižní děvka na druhou!

A je tu pokračování zpovědi levné coury, která je platonicky zamilovaná do spousty a spousty knižních hrdinů. 

Není nad to, když můžu popadnout knihu a ponořit se do světa, kde mě přivítá s otevřenou náručí neexistující mužský, které je okouzlující, úžasný, cnostný a bůhví, co ještě. A je to právě o tom. V románech se píše o mužích, které mezi skutečnými smrtelníky nenajdeme.

Robin Goodfellow

Můj nový objev, do kterého jsem platonický blázen natolik, že se mi o něm dokonce i zdálo, se jmenuje Robbie Goodfellow neboli Puk (anglicky Puck). Je to bájná bytost, o které psal Shakespear v díle Sen noci svatojánské. Takže je spousty let starý, ale vypadá tak na těch sedmnáct. Nejvíce se mi na něm líbí, jak je dobrosrdečný. Je to maximální pohodář, který i v ošemetných situacích vtipkuje a má všechno na háku. To je okouzlující. 

Zdroj

Sérii Férie, ve které Puk přebývá, má na svědomí autorka Julie Kagawa. Já Puka našla v prvním díle Železný král, kde se náramně dvořil hlavní hrdince, ale k mému nesouhlasu ona pokukovala po chladném Zimním princi Ashovi. Ten mě upřímně moc neokouzlil, ale příznivkyň má spousty. Tak co říkáte - Puk nebo Ash? :o) 

Prozatím v ČR přeloženo pouze: 
Železný král 
Železná dcera

Patch

Nemůžu zapomenout ani na padlého anděla Patche, který je hrozně moc tajemný. Zprvu je jasně vidět, že hlavní hrdinku vážně nemusí a je to pořádný lump. Nikdy netušíte, jestli mu věřit, ale stejně podléháte jako hlavní hrdinka, protože odolat se mu absolutně nedá. Má šarm, charisma a navíc je to prostě padlý anděl! Po celou sérii vládne napětí, ale i přesto si čtenářka Patche nemůže nezamilovat. 

Zdroj


O Patchovi si můžete přečíst v sérii Nora Greyová od Becci Fitzpatrick. Já všechny čtyři knihy přečetla hned po sobě jedním dechem a prostě... je to absolutní tutovka. 

Zavržený
Crescendo
Ticho
Finále


Christian Grey

Moje pravá ruka Wish asi při tomhle omdlí, jestli si to přečte, ale mezi ty, kteří mě okouzlili, patřil i Christián Grey. Je to pěkný chlapík, milionář. Kdo by neměl rád penízky, že? :o)) A navíc má tak temnou a zhýralou duši. Jelikož miluju psychologii v knihách, tak jsem z jeho postavy úplně unešená. Bohužel autorka prostě píše erotický román, nikoliv psychologický, takže moje smůla. 

Zdroj


Sadistického Christiána, který touží po naivní Aně, asi znáte všichni ze série Fifty Shades od autorky L. J. James

Padesát odstínů šedi
Padesát odstínů temnoty
Padesát odstínů svobody


Edward Cullen a Jacob Black

A ano, kdysi jsem byla bláznivě zamilovaná do Edwarda Cullena a Jakea Blacka. Vlastně nevím, koho jsem měla raději... Nejdříve to byl Edward. Rychlý, úžasný, sexy upír s něžnou duší, která čtenářku hýčká od prvního slova až do posledního. 

A pak se vše převrátilo, když se rozešel s Bellou, a tím pádem zlomil srdce mně i jí. A na scénu nastoupil Jake. Zatímco hlavní hrdinka samozřejmě dál visela na Edwardovi, já už se tiskla k Jacobovi, ze kterého se stal neskutečný kusanec, skvělý kamarád a charakterní chlap. 


Tyhle dva miláčky určitě každý zná z Twillight ságy, kterou napsala Stephenie Meyerová. Je to taková young adultka o hodných upírech, ale dřív na tom ujížděl asi každý. :o))

Stmívání
Nový měsíc
Zatmění
Rozbřesk


A pro dnešek bych s těmihle čtyřmi skončila. Nejspíš se ještě uvidíme při další zpovědi, kde na sebe přiznám své další hříchy s knihami a jejich hrdiny. Ale do té doby... Nám sem klidně písněte ty své, protože je fajn vědět, že i ostatní čtenářky propadávají kouzlu knihy, co chvíli. :o))

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.