Recenze: ADAMŮV PÁD (Sandra Brown)

Nenávist a láska mezi romantikou...

"Zbytečně marníš čas. Nikdy nedokážu víc než tu ležet a zírat do stropu.“
"Chceš se vsadit, drahouši? Budeš chodit, i kdyby mě to mělo zabít. I kdyby to zabilo nás oba. A než k tomu dojde, budeme jeden druhého nenávidět.“
"Nenávidíme se už teď.“


         


Anotace: 
Lila Masonová byla v posledních letech svědkem, jak se její starší sestra zamilovala, vdala a měla děti. Ona sama veškerou energii věnovala své profesi a vypracovala se na vynikající fyzioterapeutku, která nikdy neklesá na duchu a neztrácí soucit s pacienty. Když přijme nový náročný úkol, změní se nejen život jejího svěřence, ale i její vlastní. Ještě nikdy neměla tak umíněného pacienta, jako je Adam, který ji na každém kroku provokuje a uráží. Přesto je Lila odhodlaná pomoci mu k návratu do normálního života. Příliš pozdě přijde na to, že sice vyhrává bitvu o Adamovo zdraví, ale ztrácí srdce a začíná pochybovat o svých představách o mužích, lásce a zejména o sobě. Když se střetnou její profesionální zájmy s vášnivou touhou, musí si správně vybrat. 

Nakladatelství: Euromedia Group - Ikar
Rok vydání: 2008
Žánr: Romány pro ženy, Literatura světová
Ze série: Masonovy sestry (2)
Orig. Název: Adam´s Fall
Počet stran: 160

Úryvek z knihy: Adamův pád

U této knihy si čtenářka příjemně odpočine, pokud má ráda romantiku a škádlení dvou hlavních hrdinů. I když děj je trochu pochmurný. Točí se kolem hlavního hrdiny Adama, který při pádu ze skály zůstal ochrnutý. Hlavní hrdinka Lili se nechá přemluvit od své rodiny, aby mu pomohla a zbytek už je vlastně jen o nich dvou a jejich rozvíjejícím vztahu. Není to však jednoduché, ti dva k sobě chovají vzájemnou averzi, takže nic prvoplánově nevychází tak, jak by si ten druhý přál a vzájemně na sebe působí spíš jako dva protipóly. A to se mi na příběhu právě líbilo. Oba si lezli na nervy, jeden druhého nemohl ani cítit. A na druhou stranu to bylo dost romantické, aniž by to autorka přehnala ve sladkou medovou slátaninu. 

Adam má svůj vlastní charakter a je to neposlušný pacient. Autorka se snažila vystihnout muže přesně takového, jaký je. Mrzutý, když se mu nedaří. Domýšlivý a zoufalý, i když to nedává najevo. A já bych řekla, že se jí to povedlo. Adam působí opravdu realisticky. 

Hlavní hrdinka Lila se s ničím nepáře a dokáže dostát své práci i navzdory protivnému chlapovi. Bere vše s nadhledem a hlavně díky tomu, jak se oba hrdinové přitahují a odvracejí se od sebe, to má tu správnou jiskru

„Co je tohle?“
„Jako co to vypadá?“
„Jako bradla.“
„Blahopřeju“, řekla Lila. „Právě jste správně odpověděl na první otázku. Jako cenu si můžete vybrat prsten se zirkonem, soupravu kuchyňského nádobí odolnou proti poškrábání anebo víkendový pobyt na Ozarské pahorkatině.“

Tato kniha mě vytáhla ze splínu po přečtení knihy Než jsem tě poznala od Jojo Moyes, která mě opravdu vyždímala. Adamův pád mě naopak vytáhl z toho smutku a dal mi naději. 

Kniha je správná odpočinková četba. Nastartovala ty správné emoce, naladila ty přesné nálady, které jsem potřebovala a lehce plynula. O nic víc a o nic míň však nečekejte. Ovšem svůj účel plní stoprocentně a čtenářce na tváři vyčaruje úsměv.

„Myslel sis, že jsem snadno k máni.“
„Snadno jistě ne,“ zasmál se, „ale věděl jsem, že stojíš za námahu.“ 

První díl jsem nečetla a uvidíme, jestli se do něj pustím. Ale upřímně, tento druhý si klidně přečtu znovu. :o) Nejvíc se mi na knize líbí, že ji můžete číst bez ohledu na to, jestli znáte nebo neznáte druhý díl. To je opravdu výhodou pro všechny čtenářky, kterým se třeba do prvního z nějakého důvodu nechce nebo omylem hned sáhly po tomto druhém. 

Knižní obálka: 
No, tak ta je taková obyčejná. Ale upřímně není to ošklivé, je to prostě poukázání na to, že jde o román pro ženy. Kreativní to není, ale originální obálka není o moc lepší. Ovšem nenechte se odradit vzhledem knihy, odměnou Vám bude kvalitní odpočinková četba. :o)


Předchozí díly: 



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.