Recenze: JEN SI TROUFNI (Katie McGarry)

Troufněte si a nebudete litovat! 

"Vsadím se, že na to mám."
Vystrčí bradu. "Na to nemáš!"




Anotace
Kdyby někdo znal celou pravdu o Beth Riskové a jejím životě, okamžitě by poslal její matku do vězení a sedmnáctiletou Beth bůhvíkam. Takže chrání mámu za každou cenu. Dokud se na scéně neobjeví její strýc a přinutí Beth si vybrat mezi máminou svobodou a svým vlastním štěstím. Beth se musí nastěhovat k němu, žít s ním a jeho ženou, která ji nenávidí, a chodit do školy, kde jí nerozumí. Ani trochu. Snad kromě jednoho kluka…

Ryan Stone patří mezi zlatou mládež. Populární hráč baseballu a hvězda místního týmu má však tajemství, které nesmí nikomu prozradit. Ani kamarádům, se kterými sdílí všechno včetně hecování a výzev. Která z nich je nejšílenější? Pozvat na rande Skejťačku, která by o něj nezavadila ani pohledem.

Z výzvy se ale stane přitažlivost, kterou Ryan ani Beth nečekali. Najednou kluk s bezchybnou pověstí riskuje své sny a život pro holku, co miluje. A holka, která k sobě nikoho nepustí blíž než na pět metrů, si to najednou troufne. 


Nakladatelství: Albatros Media - CooBoo
Rok vydání: 2014
Žánr: Pro děti a mládež, Dívčí romány, New Adult
Ze série: Překroč svůj stín (2)
Orig. Název: Dare You To 

New adultka od Katie McGarry nezklamala. Příběh, kterým nás provází je sice trošku jednotvárný, ale stojí za to. Tady jde hlavně o minulost, budoucnost a přítomnost hlavní hrdinky. O její nedůvěru ke všem a všemu a především k lásce...

Hlavní hrdinka Beth mi v prvním díle přišla jako zábavná mrcha a v tomto díle jsem poznala, proč to taková zábavná mrcha je. Ano, má k tomu dobré důvody a přesto mi někdy její chování vadilo, i když jsem ho chápala. Svým způsobem jsem s ní dokázala soucítit a vžít se do ní, takže při čtení mi nic nepřekáželo. Je to prostě drsňačka, která má slovník jako dlaždič a není divu. Proto tak trochu nechápu zařazení mezi dívčí romány  a romány pro děti a mládež, protože tohle je typická New Adultka, kterou bych dívce číst nedala. :o))

Ryan... Je prostě populární. Taková ta hvězda střední školy, která získá vše, nač si vzpomene, ale ani on to nemá jednoduché. Má svůj vlastní příběh, svou vlastní kotvu, která ho táhne ke dnu a dělá mu život těžší. Upřímně mě ale nezasáhl tolik. Nebyla jsem do něj poblázněná, pořád jsem mu nějak nevěřila ani ke konci knihy. Netuším proč... 

Ale oblíbila jsem si už z prvního dílu jejího nejlepšího kamaráda, který je do ní zamilovaný až po uši a hrozně jsem mu přála, aby dostal šanci. 

A strýček Scott, který jí chce pomoct navrátit se do života a mít možnost žít jako každý teenager? Ten je prostě boží! Rozhodně jsem si ho oblíbila na sto procent a zamilovala jsem se do něj jako blázen, protože byl okouzlující a milý. 

Beth se stará o svou matku... A tím začíná její drsný příběh, který je opravdu teda něco. Není tu takvé tajemství a napětí jako to bylo v prvním díle, ale také se mi to moc líbilo. Ačkoliv Překroč svůj stín bylo podle mého lepší, tak tohle jsem si taky nenechala ujít. Ačkoliv mi na tom možná potom vadilo přehršel romantiky, právě proto, že se Beth zdála tak neskutečně tvrdá, ale... opravdu je to jen slupka, pod kterou se skrývá dívka, která se teprve musí najít. Dala jsem jí tu šanci a našli jsme její ztracené já. A to se mi hrozně líbilo. 

Krásný příběh hrdinky s drsným životem, který prostě každého dostane a okouzlí. Budete to všechno prožívat s Beth a doufat, že malování vzdušných zámku se stane skutečností...

Knižní obálka: 


Hrozně mě od četby odrazovala obálka. Ale opravdu moc. Přijde mi strašně kýčovitá, ani nevím proč. Ale nakonec jsem to překousla a nelituju! 


Knižní trailer



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.