Vánoční dáreček pro Chensieka!


Zřejmě jsem byla moc hodná, protože Ježíšek (moje pravá ruka Wish) mi poslala dáreček dřív. Jelikož mě zná, ví, že je úplně zbytečné knihu pro mě balit. Jako netrpělivec bych nepočkala až pod stromeček, ale naopak bych krásný vánoční papír rozervala hned na místě, abych se dostala ke kýženému pokladu. 

Takže mi pár dní přišel balíček od slečny Sue Wish a já věděla, co v něm bude! A neskutečně jsem se na to těšila. Kniha, kterou mi Wish poslala, mě fascinovala už dlouhou dobu. Ona ji měla v knihovničce, ale upřímně... byla z ní trochu zklamaná. Očekávala o něco víc, než kniha nabídla. Já jsem se rozhodla dát jí šanci. 

A právě před chvilkou jsem Návrat z temnoty odložila. Dočetla jsem první část a vrhám se s nadšením do druhé. Prozatím jsem ohromená a neskutečně to hltám. Ano, jsou drobnosti, které trochu nechápu, ale snad se časem vysvětlí. A myslím, že zklamaná nebudu, protože na rozdíl od Wish už do toho jdu s tím, že je to sice žánr thriller, ale spíše to spadá do young adult. 

Můj milovaný syn se knihy hned ujal po svém a zajímavým způsobem ji naaranžoval, takže zde přináším pár fotografií čtiva, na které jsem se třásla už nějakou dobu. Jsem moc šťastná, že mi ta slečna, se kterou spolupracuji (čti: otravuju ji) každý den po večerech, Návrat z temnoty poslala. Udělala mi tím obrovskou radost. 

Takže... Moc děkuji, Sue! :o) 


    

Recenze na knihu zde



A teď se vrhneme na knihu! 


Návrat z temnoty napsala autorka Liz Coley a u nás knihu vydalo nakladatelství Fortuna Libri. (Já od nich zbožňuji tvorbu Jamie McGuire - Krásná katastrofa atd.) Hodnocení na databázi je kolem 88%, což se dá považovat za celkem dobré skóre, ale není nad to, když si čtenář udělá svůj vlastní úsudek, že? Já věřím, že brzy přiběhnu s recenzí. Uvidíme, zda vás navnadím na pořádný trhák nebo alespoň na dobrou četbu. 

Anotace: 
Bylo jí třináct, když se ztratila.
Zmizela své rodině, přátelům, světu. Když se zčistajasna objevila, zjistila, že jí chybí velký kus sebe samé.
Šestnáctiletá Angie Chapmanová se po třech letech od svého záhadného zmizení vrací domů. Z toho období si nic nepamatuje, jako by jí někdo vymazal všechny vzpomínky. Musí si poskládat příběh o všech hrůzách, které prožila, aby získala nazpět svůj život.

Lákavé, že? Pro mě rozhodně ano! Už jste knihu četli? Budu ráda, když mi do komentáře něco málo, co ve vás ze čtiva zbylo, napíšete. :o)




4 komentáře:

  1. Není zač, má drahá kolegyně. Vidím, že kniha je v opravdu dobrých rukách. :D Jak nepiju, musela jsem si dát při pohledu na poslední dvě fotky velkýho panáka. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mikey jen rád uklízí. Buď v klidu, kniha je v dobrých rukách... Nemá ani škrábaneček a je hýčkána v knihovničce, kam Mike nechodí. ,o))

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu jsem četla a moc se mi líbila :3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Verčo, já zatím pročítám a jsem nadšená. :o)

    OdpovědětVymazat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.