Recenze: TŘÍDA A (Robert Muchamore)

Vítejte ve světě drogových dealerů!


Ještě před rokem pro něho kampus CHERUB nebyl víc než kaleidoskop neznámých tváří, labyrint chodeb a přísných učitelů. Teď ho považoval za domov.


    


Anotace: 
Třída A je druhým úspěšným pokračováním knih o agentu CHERUB Jamesi Adamsovi. CHERUB je výcvikový tábor, který připravuje děti na roli agentů. Jejich pomoc vyhledává britská špionážní služba MI-5 i policie v případech, kdy dospělý v pátrání selžou nebo nemají naději na úspěch.

Nakladatelství: BB art
Rok vydání: 2007
Žánr: Literatura světová, Dobrodružné romány
Ze série: Cherub (2)
Orig. název: Class A


Úryvek z knihy zde



Hned na začátku mě čeká báječné přivítání v báječném světě dětských agentů. Vše je trochu jinak, než se na první pohled zdá a pak to najednou vyvrcholí úžasným Vítej v CHERUBu!

Takže znovu pod režií Roberta Muchamora se James snaží žít svůj život podle svých nejlepších úmyslů. Musím uznat, že spěje do puberty a tak je z něj frajírek na zabití. Mě vážně bavil, nezprotivil se mi, spíš jsem se divila jeho odvaze nebo spíš hlouposti, se kterou se pouštěl do průšvihu a přitom ještě dokázal zářit nadšením. To se prostě čtenáři nezají. :o)

Tento díl se točí kolem drog a jejich překupníků. Znovu je to hrozně čtivé a dobrodružně napínavé. Nemohla jsem se od toho odtrhnout. A jen jsem čekala, kdy se zas můj oblíbený hlavní hrdina projeví a udělá nějaký průšvih. Oblíbila jsem si i další postavy, se kterými se rozhodně čtenář nenudí. 

Co se mi na hrdinech Roberta Muchamora líbí? Zřejmě to, že jsou opravdu nedokonalé. Nejde o žádné supermany, pořád jsou to děti, které dělají vylomeniny a nelámou si hlavu s dospěláckými věcmi. Jsou prostě opravdové a o to rychleji si je čtenář zamiluje. :o)

Tahle akce s drogami se mi líbila. Ale upřímně, oblíbila jsem si i toho dealera. Opravdu bylo těžké přihlížet jeho osudu... Asi bych nemohla být agent, já bych se snažila ho zachránit, i když dělá hrozné věci, tak prostě v jádru to špatný člověk není. Děsivé, jak si to potom začne člověk přebírat a přemýšlet o věcech, o kterých nikdy nepřemýšlel. :O)))

Do děje se dostává i Lauren, Jamesova sestra, která je také zábavné kvítko. Asi mají ten smysl pro průšvihářství v rodině. :o))

Nejakčnější část je v poslední třetině, kdy se opravdu čtenář odtrhnout nemůže. A autor opět zabodoval tím, že několika větami shrnul osudy postav, které byly v knize důležité. Pro mě něco dokonalého, protože tak mám pocit, že kniha je skutečně dokončená. 

Obávala jsem se, že druhý díl bude jen o opakování a nudě, ale autor to vzal originálně a tento díl mi přišel snad ještě lepší, než ten první. Nemohu se dočkat třetího dílu!  Snad mě autor nezklame. ,o)

Knižní obálka: 
No, čtenář v tom moc nepozná, co se vlastně bude v knize dít. Je to takové slátané, což je škoda...


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.