Výhodný nákup s bonusem v Baronetu!

Nakladatelsví Baronet mělo velké slevy na knihy, které podle nich měli nějakým způsobem drobně poškozenou vazbu. Osobně jsem knihy prostudovala a nejsem takový puntičkář, abych něco našla. Čekala jsem něco na první pohled viditelného, ale ne. Knihy jsou absolutně krásné, pomazlení a přečtení hodné a už mi odpočívají v knihovničce a jedna po druhé trpělivě čeká, až se na ně vrhnu a zblajznu je na posezení jako malinu. :o))

I když jde tedy o knihy, které už jsem četla - měla jsem půjčené od kamarádek či z knihovny, ale natolik mě dostaly, že jsem si je nutně musela koupit!

Například Bratrstvo černé dýky je moje srdcovka a ze série třinácti knih už mi zbývají jen dvě. A když už jsem se teď pochlubila svými miláčky, vrhnu se na knihy, které jsem si zakoupila a které bez problému došly. Jsou nádherné uvnitř a já jsem za ně hrozně ráda. :o)

A jako bonus mi nakladatelství poslalo jednu knihu zdarma. Sice mě tím vyděsili, protože jsem to otevřela a první, co jsem viděla, byl neznámý název na mně neznámém obalu knihy a lekla jsem se, že mi doputoval balíček pro někoho jiného. :o)) Ale nešlo o žádnou chybu, ale o dar, kterým mi Baronet udělal radost. :o)

Tímto děkuji za rychlý a skvělý obchod! :o)






Dokoupení dílů Bratrstvo černé dýky

Autorka: J. R. Ward



Milenec jen můj


Anotace mými slovy: 
Příběh Johna Matthewa konečně vrcholí. Čtenář této série se s ním setkával dlouhý čas v knihách a jen netrpělivě očekával, kdy se dostane na řadu i tento bojovník. Příležitost rozdat si to se samotnou temnotou se mu naskytla v tomto díle, kde se autorka pustila i do jeho "vztahu" s Xhex. Na pohled drsná žena, která si nebere servítky, ukradla Johnovi srdce a on po ní nepřestává toužit. Dostane se mu její lásky nebo zas bude sám?





Znovuzrozený milenec


Anotace mými slovy: 
Tohrment byl Johnovi téměř otcem, ale pak se mu stalo něco tak strašlivého, až ho to dohnalo na samý okraj společnosti a on začal doufat ve smrt. Stvořitelka mu dává druhou šanci, které nechce využít. Jeho pomocník Lassiter, který je občas k nakopnutí do zadku, se mu všemožně snaží pomoct. Nic se nedaří, do té doby, než se objeví někdo, kdo Tohrmentovi znovu rozproudí krev.





Vyvolený milenec


Anotace mými slovy: 
Tato kniha se dá považovat za příběh bezmocného narkomana, který se rozdal pro všechny. Phury je ten typ, který dává ostatní nad sebe, ale sám trpí psychickými problémy, které ho strhávají do míst, odkud není úniku. Myslí si, že mu srdce vzala Beth, manželka jeho dvojčete Zsadista, ale s příchodem Cormii pozná, že má ještě naději na život s láskou jako každý. 




Nalezený milenec - recenze zde


Anotace mými slovy: 
Bývalý detektiv Butch je miláčkem čtenářů a svůj vlastní příběh získal hned ve čtvrtém díle série. Jeho život se od potkání s bratry začal ubírat úplně jiným směrem a on poznal Marissu. Touží po ní jako po nikom jiném na světě, ale dokáže si získat srdce nevinné aristokratky, která si sama sebou není jistá? 




Oblíbený díl ze série Říše Lorů 

Autorka: Kresley Cole



Hlad jako žádný jiný - recenze zde



Anotace mými slovy: 
Vězněný vlkodlak Lachlain konečně zavětřil svou nevěstu, které se nehodlá vzdat. Uprchne ze svého brutálního uvěznění a dá se na její stopu. Když ji konečně najde, čeká ho obrovské rozčarování. Přesto však bojuje sám se sebou, aby jí neublížil svými vlkodlačími schopnostmi a dává na ni pozor... 


i s novelou uvnitř: Vojevůdcova věčná touha - recenze zde


Anotace mými slovy: 
Součást knihy Hlad jako žádný jiný je i krátká novela, která nás poprvé zavádí do světa Lorů. Naší průvodkyní je valkýra Myst, která je proti své vůli nevěstou upírovi, kterého nechce. Ačkoliv on ji přitahuje, ona proti němu bojuje a uniká mu, jak jen je to možné. Když ji ale po letech dostihne, nastává pro oba peklo. 





Dva díly z dystopické série Monument 14

Autorka: Emmy Laybourne


Monument 14 - recenze zde



Anotace mými slovy: 
První díl dystopické série o tom, jak čtrnáct dětí uvízne v jednom supermarketu kvůli katastrofě. Je na nich, jak se o sebe postarají. Jak spolu dokážou vycházet a zjistit, co se vlastně děje venku... Opravdu velice napínavý román, kterým nás provádí hlavní hrdina Dean, který je tak trochu outsider, ale postupem příběhu se mění...




Nebe v plamenech 



Anotace mými slovy:
Pokračování série, ve kterém se některé děti dostali ze supermarketu a jiné se rozhodli tam zůstat. Jejich dobrodružství pokračuje, ale dělí se na dvě části. Svět venku je nebezpečnější, než čekali a nemohou věřit už nikomu...




Bonusová kniha od Baronetu: 


Temnou chodbou

Autor: Lois Duncan




Anotace: 
Šestnáctiletá Kit Gordyová nastupuje se smíšenými pocity do prestižní internátní školy na americkém venkově. Při prvním pohledu na Blackwoodské sídlo ji proti její vůli zaplaví pocit úzkosti, nicméně je... rozhodnutá se s tajemnou atmosférou budovy smířit, přestože se v nedaleké vesnici šušká, že v sídle straší. 

Ke Kitinu úžasu jsou ke studiu přijaty už jen další tři dívky, v nichž se záhy probudí mimořádné umělecké nadání, k jakému předtím neměly sklony, a Kit pronásleduje noc co noc líbezná, ale vtíravá hudba, jíž se nedokáže zbavit ani ve dne. Když se připojí podivné, znepokojující sny, začnou se ztrácet dopisy, které studentky posílají svým blízkým a kamarádkám, a personál sídla podá hromadnou výpověď, dívky si uvědomí, že něco není v pořádku... 





2 komentáře:

  1. Temnou chodbou jsem četla jako 2. knihu od této spisovatelky a musím říct, že kniha si mě získala. Je to velice zajímavý příběh s úžasným nápadem. Já si plánuji udělat v co nejbližší době re-reading a udělat na ni recenzi.
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Recenze by se mi hodila! Rozhodně si ji přečtu, až ji sepíšeš. Kniha mě podle anotace zaujala, takže se na ni těším. :o) Teď však dočítám sérii Cherub, jsem u pátého dílu a pak se chci vrhnout na druhý díl Monumentu a poté konečně Temnou chodbou. :o)

    OdpovědětVymazat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.