Můj devítikorunový úlovek


Jako vždy jsem neodolala, když jsem byla v LK koupit pár třpytivých gelových lepidel a musela jsem se podívat také na knihy. U nás jsou Levné knihy poměrně střední krámek v Albertu, kde je radostná a domácká atmosféra. Krása pohledět na hromady knih v regálech, na regálech a prostě všude, kam se horlivý čtenář jen podívá. 

Ale jelikož mě tlačil čas, zahlédla jsem ve spěchu jen kovový regálek se slevami. Tedy, přesněji řečeno, s knihami, které byly nějakým způsobem poškozeny. Nutno podotknout, že jsem si tohoto regálu všimla poprvé. Buď byl nový anebo musím s hrůzou přiznat, že svůj oblíbený obchůdek neznám tak dobře, jak jsem si představovala... Nicméně, vraťtme se k mé knize. V tomto článku se o mém devítikorunovém úlovku dozvíte více. :o)




Ano, chápu, pro některé je to svatokrádež koupit si knihu, která má šrám na obalu nebo hřbetu. Znám dokonce čtenářku, která prohledává každou obálku do detailu, jestli na ni nenajde pidiskvrnu nebo prasklinku či snad jiné závažné poškození, kvůli kterému by si knihu nekoupila. 

Já taková nejsem a když jsem zahlédla knihu od autorky Jenny Hanové, která napsala také Všem klukům, které jsem milovala. Na tu se jednou chci vrhnout, protože už název mě hodně zaujal. Tak jsem neváhala a za 9 ,- si pořídila třetí díl z trilogie Léto. 

Ehm, za ani ne deset korun kniha prostě... Nemohla jsem ji tam nechat ležet! A když už jsem byla u toho, prohledala jsem regál, jestli tam není něco dalšího zajímavého. 

A našla jsem. Dala bych to do jednoho článku, ale jelikož to patří v našem Světě mezi řádky do jiného zařazení, tak odkaz na knihu pro děti je zde. Jde o knihu o dinosaurech, která je velmi hezky ilustrovaná, s povídáním přesně pro děti a pokud ji  celou rozevřu (i se skrytými stránkami) má kniha téměř metr a půl. 

Ale vraťtme se k mé knize. Jelikož už jsem jednou pořizovala knihu za 9 ,- v LK a byla člověk by čekal, že za tu cenu to bude absolutní, ale absolutní škvár, tak nebyl. A tak poučená z celkem dobrého úspěchu Nymfonamek, které se mi líbily, jsem si pořídila další devítikorunovou. Kniha o upírovi byla průměrná, hezká a oddechová, takže proč ne. Uvidíme, jaká bude tato. 

Samozřejmě, jako každá čtenářka hynu strachem, že jednou knihy dojdou a nebude, co číst. Je to utopický strach, ale pořád hmatatelný a tak stejně jako ostatní schraňuji, nakupuji, hýčkám knihy ve své knihovně a jen dělám místa pro další a další milované, které mám přečtené, právě čtu nebo v dohledné době hodlám číst. :o) 

V nejbližší době se do této knihy nepustím. Jelikož je to třetí díl, ráda bych si přečetla dva předchozí díly. Ale ty musím nejdřív sehnat. Upřímně, nesnáším, když nemám série celé. Takže až příště budu v LK, snad budu mít štěstí a najdu první dva díly nebo se po nich budu muset podívat v rámci možností někde jinde. Držte mi pěsti a pokud jste tuto trilogii někdo četl, dejte mi vědět, jak se vám líbila. :o) Budu ráda. :o)


Vždycky budeme mít Léto - Jenny Hanová 

Anotace: 
Belly milovala v životě jenom dva kluky. Oba mají příjmení Fisher. A po dvouletém chození s Jeremiášem si je téměř stoprocentně jistá, že on je ten pravý. TÉMĚŘ jistá.

Konrád se nikdy nevyrovnal s chybou, kterou udělal, když nechal Belly odejít. Zato Jeremiáš vždycky věděl, že Belly je dívka, pro kterou udělá cokoli. 

A když se Belly s Jeremiášem rozhodnou, že zpečetí svůj vztah svatbou, Konrádovi naplno dochází, že jde do tuhého. Musí Belly říct, že ji miluje, nebo ji ztratí navždy. Teď, nebo nikdy. 

A Belly nezbývá, než si poprvé naprosto upřímně přiznat, co k oběma cítí. A když to udělá, pochopí, co ve skrytu duše vždycky věděla: jednomu z nich bude muset zlomit srdce.
Třetí část trilogie LÉTO.





Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.