Novinky v LK!

Ano, kdekdo by si řekl, že v Levných knihách nenajde nic dobrého, ale... to se tedy náramně plete, protože už se tam objevují i skvosty od nakladatelství typu Fragment nebo Baronet a hlavně za výhodné ceny. Ano, jde o knihy z výprodejů, které zbyly a po kterých okamžitě sáhly LK. Takže mimoto, že se mi podařilo v Levných knihách dokoupit některé díly z Bratrstva černé dýky, které jinak stojí kolem tří stovek, za řekněme hubičku, se zde začaly objevovat i thrillery a romance žárru Young Adult a New Adult. Mé oblíbené. A tak, když jsem se zas dostala do toho vstřícného, milého a knihami nabušeného knihkupectví Levné knihy, hned jsem si tři novinky pořídila. :o)

Kdo chodí do našeho Světa mezi řádky si jistě všimnul, že se ze mě stal fanoušek série Cherub od autora Roberta Muchamora. A právě v LK jsem koupila kdysi jedenáctý díl Motorkáři, který mě k celé sérii dostal. (V té době jsem vůbec netušila, že mě to tak zaujme. Hlavně se mi líbil název, protože jsem zarytá motorkářka, a lákavá anotace. Až později jsem si řekla, že bude skvělé přečíst celou sérii.) Poslední díl s názvem Ostrov jsem si tudíž nemohla nechat ujít. Jakmile jsem ho tam zahlédla, přeskočila jsem stoly plné knih, děti s bambulkami na čepičkách a odstrkávala stranou vše živé i neživé, jen abych se k tomuto skvostu dostala. Přitiskla jsem si ho na hruď a cítila se blažená... Cherub, moje droga, si získal v mé knihovničce místo. :o) 


Ostrov - Robert Muchamore


Anotace: Dvanácté a poslední pokračování úspěšné série napínavých příběhů o dětských hrdinech z CHERUB – jednotky pod MI5, která cvičí děti pro role špičkových špionů, kteří mají tu výhodu, že dospělí je z podobné činnosti nepodezírají. Po skončení mise soustředěné na likvidaci motorkářského gangu se sedmnáctiletý James i jeho sestra Lauren vracejí do tábora, kde Kyle, bývalý agent a nyní už vysokoškolák, nabídne Jamesovi účast nikoliv na misi, ale na akci, kterou připravil on sám. Kyle Jamesovi vypráví, jak se během výcviku v CHERUB dostal na tropický ostrov v Malajsii, kde se seznámil s místním chlapcem Aizatem. Od něho se dozvěděl, že člen vlády Tan Abdullah zneužil zkázu po vlně tsunami, aby zdemoloval původní domorodé vesnice, vyhnal obyvatele a místo jejich domovů budoval luxusní hotely. James je rozhořčený, odmítne jinou, oficiální misi, a jde s Kylem do akce. Postupně se k nim přidá ještě Jamesova sestra Lauren, Bruce a další Cherubové. James si uvědomuje, že jeho život v kampusu CHERUB pomalu končí, protože ho čeká odchod na vysokou školu a dospělé starosti. Teď ale usiluje o potrestání zla a vítězství dobra…

Hodnocení na databáziknih.cz je celkem vysoké (93%) a já počítám s tím, že tento díl bude trochu nostalgický, zejména proto, že se já osobně budu loučit s mým oblíbeným hrdinou Jamesem Adamsem. Věřte, že v nejbližší době se zde objeví recenze na tento skvost. :o)

   


Moje pravá ruka, bojovnice za práva knih a zvýšení knižní populace v našem Světě mezi řádky, Wish mě nedávno upozornila na nové a zajímavé přírůstky v LK, které vydalo nakladatelství Fragment. A tak bylo jasnou volbou, když jsem po nich sáhla a dva nejzajímavější díly na zkoušku za 39 Kč si pořídila. Upřímně... Netuším, co od toho očekávat, ale uvidíme. Rozhodně se těším, až si je přečtu. Poslední dobou si thrillery čtu velmi ráda. Samozřejmě, jako správná romantička to prokládám něhou a láskou, násilím a hrubostí, ale dobrý thriller si nenechám ujít. Pokud byste hledali v našem Světě mezi řádky něco o detektivkách, obraťte se na slečnu Wish, to je její denní chléb. ,o)



Dvojí tvář - Kathrin Lange


Anotace: Když se patnáctiletá Kim seznámí se záhadným a přitažlivým Lukasem, nemá ani tušení, že chodil s její starší sestrou Ninou, kterou před dvěma lety našli mrtvou – s třpytivou vážkou na obličeji. Kim se do Lukase zamiluje. Neustále ale pochybuje o tom, zda mu může důvěřovat. Ve chvíli, kdy chce na svoje obavy zapomenout, zmizí další dívka. Rozum jí napovídá, aby byla opatrná… Co když je ale všechno jinak, než si myslí? 
Hodnocení na databázi knih je 82%, takže to nepatří mezi nejhorší, ale ráda si udělám vlastní obrázek. (Možná vám to připadá divné, ale ráda se mrknu na ten server, než si něco přečtu, shlédnu komentáře od čtenářů, mrknu na hodnocení a pokud je v nabídce i recenze, neváhám ji pro svůj klid prolétnout očima.)


Dotek chladu - Tamina Berger


Anotace: Sedmnáctiletá Theresa nevěří, že její nejlepší kamarádka spáchala sebevraždu ani že měla nehodu. Je si jistá, že na mostě, z něhož měla Julie údajně spadnout nebo skočit, nebyla sama. Někdo byl s ní – a strčil ji. 
Ale kdo? Že by snad záhadný Leon, který Julii pronásledoval na každém kroku jako stalker? Theresa se rozhodne kamarádčinu smrt objasnit. Při pátrání ale naráží na tajemství a věci, o kterých by snad raději nevěděla…

Tady už je to jen na 71%. Já osobně to spíš beru jako orientační bod, protože každému se líbí něco jiného a co je pro jiného špatné se druhým zas může líbit. Už se mi několikrát stalo, že to, co druzí opěvovali, mě třeba neoslovilo. Rozmanitost čtenářů a knih je to nejlepší, co existuje. :o)


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.