Poklady z knihy Nocte

Nocte... Recenzi na tento příběh už jsem udělala. Dočetla jsem knihu včera na večer a musím říct, že se mi vlila do krve víc, než jsem čekala. Ani jsem nezpozorovala, že se mě tolik dotkla, dokud se mi o Finnovi v noci nezdálo. Překvapilo mě, jak silné ty emoce jsou... K této neobyčejné knize. Uznávám, že se do mě vryla, aniž bych si toho všimla. Pomalu, zlehka a nepozorovaně a snad proto si myslím, že si zaslouží, abych ukázala pár jejích pokladů, které jsem si stačila zapsat. :o) Věřím, že jich je tam mnohem víc, ale některé musíte objevit sami. O to krásnější poklady budou. :o)



Recenze zde

Úryvek z knihy zde





Nocte:
lat.,
subst.: ablativ singuláru od nox (noc)
adv.: v noci
výslovnost: [nokte]




Leonarda Cianciulliová 

- sériová vražedkyně, která ze svých obětí dělala sušenky pro své návštěvy. Recepty se bohužel nedají dohledat, takže kdo by chtěl vařit jako ona, je nutná improvizace. :o))




Slepičí polévka pro duši

Autoři: Mark V. Hansen, Jack Canfield

Anotace: 
Příběhy o naději, uzdravení a odvaze vykročit správným směrem. Bojujete vy nebo někdo z vašich blízkých s nějakou závislostí? Procházíte těžkým obdobím a hledáte inspiraci nebo posilu? V této knize najdete zdroj moudrosti a povzbuzení. Lidé, kteří už svou těžkou situaci zvládli, měli odvahu, aby svůj příběh vyprávěli v této knize.



Slepičí polévka pro duši teenagera

Autor: Jack Canfield

Anotace: 
Pokud naše děti a mládež, neboli jak už se dávno vžilo říkat - teenageři, něco nesnášejí, pak je to právě jalové kázání, poučování a "vychovávání". Stejně tak ovšem naopak zbožňují vyprávění, humorné příhody, hrdinské zkazky, a ač by to za živý svět nahlas nepřiznali - i kapku patosu a dojetí. Populární a zkušení tvůrci dnes již světoznámé Slepičí polévky pro duši se rozhodli obrátit se k mladým lidem právě touto cestou. Rozesmát je, pobavit, přimět k zamyšlení, a nenápadně je tak dovést k poznání, že výchova nemusí být nutně jen nudnou a nebetyčně otravnou záležitostí, za jakou ji obvykle považují. Posbírali úctyhodné množství skutečných příběhů skutečných mladých lidí, jejichž dojemná opravdovost je fenoménem, jaký nedokáže napodobit ani nejgeniálnější spisovatel. Kniha byla ve Spojených státech přijata s ohromujícím úspěchem. Kupovali ji nejenom rodiče svým dětem, ale houfně si o ni psali sami teenageři.


Slepičí polévka pro truchlící duši

Nocte se o této knize zmiňuje, ale upřímně jsem ji nikde nenašla. Možná někde v angličtině, ale jelikož nejsem zdatná v tomto jazyku, netroufnu si na to, abych ji hledala. Ale pokud máte zájem a chuť se na ni mrknout, věřím, že vy ji objevíte. :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.