Poklady z knihy Návrh

Musím se přiznat, že jsem si nezapsala všechno z téhle knihy. Něco mi rozhodně uniklo, když jsem se zabrala do čtení, ale myslím, že to nebude problém. Protože jde o žánr New Adult, romantiku a lásku, není tam nic, co by nutně muselo být mezi poklady. Spíš je to jen taková první pomoc pro čtenáře, aby si pod jednotlivými hesly dokázali představit to, co si autorka přála. 

Dá se to vyřešit jednoduše. Stačí najet na google a naházet tam jednotlivá jména, která se v příběhu objeví. Tak jsem to udělala já a díky tomu mám možnost sepsat tyto víceméně povrchní poklady s porovnání s těmi hlubšími, kdy jsem opravdu čerpala až ze dna a utápěla se v autorově dokonalosti a sečtelosti. 


Ale u New Adultky to není potřeba. U toho si má člověk odpočinout a myslím, že to se autorce víc než povedlo. Takže hurá na ně, ať máte představu. :o) 

Recenze knihy Návrh



Zrození šampiona




Obsah filmu: Michael Oher (Quinton Aaron) toho o rodině moc neví. A o fotbalu ještě míň. Bezprizorný teenager zná především ulice a sídliště Memphisu. Dobře situovaná Leigh Anne Tuohy (Sandra Bullock) si svět, v němž se Michael pohybuje, neumí představit. Přesto Michael najde domov, když se ti dva setkají. A Touhyovi cosi stejně převratného: Dalšího milovaného syna a bratra. Tento skutečný příběh o rodině a Michaelově vzestupu k pozici fotbalové hvězdy vás okouzlí směsí sportovní akce i dojemných emocí. Staňte se svědky pozoruhodné cesty mladíka, který byl ve výběru amerických univerzit v prvním kole draftován do NFL a stal se vítězem ještě dříve, než vůbec vstoupil na hřiště. 

Trailer: 




Lynyrd Skynyrd




je americká hudební skupina, hrající tzv. jižanský rock. Pro Garreta má jedna písnička od nich opravdu zvláštní význam. 

Nejznámější song Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama




One Direction




I Hanna je bohužel v jádru jen člověk a tak si oblíbila několik písní od této skupiny. One Direction je irsko-britsko chlapecká hudební skupina založená v roce 2010, kterou tvoří Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles a Louis Tomlinson. Pátý člen Zayn Malik opustil skupinu v březnu 2015.

Hannina oblíbená píseň od této skupiny je Story of My Life.



Ryan Thomas Gosling




Kanadský herec, patřící mezi nejmladší herce nominované na Oscara za nejlepší herecký výkon v hlavní roli. V knize jsou do něj děvčata úplně hotové a obdivují jeho postavu. Já tohoto herce moc neznám, ani mě osobně vzhledem neokouzlil, tak jsem je trochu nechápala. :o))


Chris Hemsworth




Viděla jsem tohoto australského herce v hlavní roli Thora, kde se mu postavu opravdu vydařilo ztvárnit. Nemluvě o velmi pěkném vzhledu. ,o)) 


Tyra Lynne Banks




Americká modelka, herečka, zpěvačka a moderátorka. 


Kate Upton




Americká modelka a příležitostná herečka, která okouzlila muže svým rajcovním vzhledem. 


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.