Opět v Kouři z Brokilonu!

Ve Světě mezi řádky opět zavládla radost (především moje), protože ze sci-fi a fantasy nakladatelství Brokilon nám v elektronické podobě dorazily dva recenzáky! Žánr je Vám nejspíš jasný, že? Ano, jde o sci-fi a fantasy, které patří mezi mé oblíbené, a horor, z čehož mám trošku strach. :o)) Wish má ráda jiné žánry, takže proto je potěšení na mé straně. :o)

A copak k nám dorazilo? 
Pokračování originální trilogie Kouř od autorky S. T. Huffové! 

Já se na knihy velice těším, protože jsem měla možnost díky nakladatelství Brokilon recenzovat první díl s názvem Kouř a stíny. Pokračování má podle všeho ještě lepší hodnocení, než první díl, takže teď jsem opravdu zvědavá, s jakou neotřelostí na mě autorka zaútočí v následujících dílech! :o) 

Recenze prvního dílu: Kouř a stíny - Sue Tanya Huff

A víte, že s mým stylem hltání knih, se brzy můžete těšit i na recenze následujících dílů! :o) 







Kouř a zrcadla (S. T. Huff)




Původně mělo jít o nenáročný týden, lokace byla dokonalá, štáb na místě a scénář připravený. Vyskytl se ovšem zádrhel, s nímž nikdo nepočítal. V Caulfieldově domě skutečně strašilo! V této vile došlo v průběhu desetiletí k mnoha strašlivým vraždám. A žádné z obětí se evidentně nepodařilo uniknout do posmrtného života… Vše začalo neškodným žertíkem – koneckonců, někteří z duchů byli pouhými dětmi. Následovaly potíže s technikou, podivné zvuky a Tonyho zjištění, že vidí a slyší mrtvé. S tím by se pravděpodobně dokázal vyrovnat. Každopádně už zažil mnohem děsivější a nebezpečnější situace. Ale to jen do chvíle, než kdosi prolil v domě krev. Byla to pouze drobná nehoda, ale úplně to stačilo. Tony a většina herců i štábu se náhle stali vězni v domě, který již mnohokrát dokázal, že umí zabíjet. Jelikož Henry Fitzroy a Chester Bane nemohou proniknout bariérou, kterou kolem sebe dům vytvořil, nestojí mezi nimi a šílenstvím či smrtí nic než Tonyho zanedbatelné čarodějnické schopnosti…

Nakladatelství: Brokilon
Žánr: Horory, Sci-fi a fantasy
Rok vydání: 2013
Vydání originálu: 2005
Ze série: Kouř (2)
Orig. Název: Smoke and Mirrors
Počet stran: 434


Kouř a popel (S. T. Huff)




Anotace: 
Mladý čaroděj Tony Foster se stal asistentem režiséra v zácviku u syndikovaného upířího seriálu Nejtemnější noc a jeho filmařská kariéra se slibně vyvíjí. Je ale těžké soustředit se na natáčení poslední epizody, když ve městě probíhá démonická konvergence, díky níž se do našeho světa pokoušejí dostat démoni, aby zavraždili kaskadérku Leyu, která – jak se ukáže – rozhodně není obyčejnou smrtelnicí. Zdá se, že má Tony před sebou dosud nejtěžší úkol: musí se vypořádat s démony, šéfem, bulvárním novinářem, důstojníkem Kanadské jízdní policie, s nevyřešeným vztahem k upíru Henrymu Fitzroyovi a herci Leemu a v neposlední řadě musí zůstat naživu. Protože pokud by zemřel, invazi démonů už by neměl kdo zastavit… 

Nakladatelství: Brokilon
Žánr: Horory, Sci-fi a fantasy
Rok vydání: 2013
Vydání originálu: 2006
Ze série: Kouř (3)
Orig. Název: Smoke and Ashes
Počet stran: 436


Tak co na to říkáte? 
Lákavé anotace a já neskutečně áchám nad těmi knižními obálkami. Ty si mě prostě získaly. Já vím, je to asi moc velké okouzlení Tonym, ale musíte uznat, že jsou pěkné, kreativně utvořené a ta poslední tedy, ta nemá chybu. Každá svým způsobem si mě získala. No, nebudu se zas vykecávat, jak říká Wish, nechám své grafomanství usnout a půjdu se pustit do druhého dílu! 

Držte mi pěsti, ať si s Tonym užijeme pořádné dobrodružství! :o) 


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.