Nervozita při nákupech knih

Tak nebylo tolik času, abych ukazovala každou knihu zvlášť, takže jsem se rozhodla udělat příspěvek knižních přirůstku cca za tři týdny. Jsou to různé žánry z různých knihkupectví, od různých autorů a také mě to ke každé táhne jinak. 

Také každá kniha má svůj vlastní příběh při nakupování... 
Jednu knihu jsem téměř musela bránit vlastním tělem, když mi byly cpány jiné, jež jsem nechtěla. Skončila jsem zaškatulkovaná jako čtenářka erotických románů, ačkoliv jde o jiný žánr. U další jsem se bála, že jsem vyhodila peníze a kniha vůbec nepřijde. Nervovala jsem se deset dnů, zatímco paní do toho pokaždé "něco" přišlo. Ty poslední tři byly jednoduché. Chytit, zaplatit, utéct. :o))


U některých doufám, že se mi zalíbí. U jiných se nemohu dočkat, až se v tom světě mezi řádky ztratím a nevylezu, dokud nebudu na samém konci knihy. :o)) 




Knihkupectví Luxor v Plzni (Plaza) nebylo sice díky zaměstnancům, kteří každého nabádali, ať si zákazník zakoupí zlevněné knihy v Knižním Klubu, to nejvhodnější místo na nakupování. Bohužel pro mě nebylo kam jinam skočit. A moc se mi nelíbily pohledy, když jsem odmítla zakoupit si knihu v Knižním klubu s poloviční slevou z důvodu, že jsem si zkrátka nemohla vybrat. Nebyla tam žádná, kterou bych si chtěla přečíst nebo bych ji znala a byla navnazená. 
"Vy čtete jen erotické knihy?" okomentovala to znechuceně paní, která mě nenechala ani vydechnout, natož prohlédnout si obchod a jiné knihy. Pojem New Adult neznala a já byla zaškatulkovaná a podle všeho i nehezky souzena podle toho, co vlastně čtu. 
Takže namísto původně tří knihy, které jsem toužila zakoupit - Láska mezi písmenky a Sladké nic  -jsem si urvala díky nepříjemné obsluze jen Omyl, bez kterého jsem byla rozhodnuta neodejít, i kdyby mě paní před stěnou slevových a nicneříkajících knih držela o půl hodiny déle. 
Škoda, mohl to být dobrý nákup, ale upřímně... Pokud přede mnou někde řekne slovo Sleva v Knižním klubu, tak se asi vážně osypu. 

Jelikož první díl NÁVRH (recenze) jsem měla půjčený a moc se mi líbil (Musím ho dokoupit do své knihovničky!), rozhodla jsem se, že nevydržím už ani den bez knihy OMYL, která vyšla nějaký mám pocit minulý měsíc. A tak ji mám v tuto chvíli rozečtenou a je velmi těžké se od ní odprostit. Nechce se mi tak nějak vůbec nic, jen číst. :o))

Omyl - Elle Kennedy

Nakladatelství: Baronet


Anotace:
John Logan může mít kteroukoli holku si zamane. Pro hvězdu univerzitního hokejového týmu je život jeden velký večírek. Za jeho sexy úsměvy a okouzlujícím šarmem se ale skrývá stále rostoucí zoufalství, že se po promoci dostane do slepé uličky.

Rychlovka s Grace Iversovou měla jen na okamžik rozptýlit jeho chmurné myšlenky. Poté co ji ale od sebe kvůli jednomu hloupému omylu odehnal, je Logan odhodlaný obětovat poslední ročník vysoké, poslední rok své svobody, aby ji přesvědčil, že by mu měla dát druhou šanci.

Grace se po letních prázdninách vrací zpátky na Briarovu univerzitu, starší, moudřejší, a bez myšlenek na toho arogantního hokejistu, kterému málem věnovala své panenství. Už není ta uťápnutá chudinka, jako když se setkali poprvé. Jestli Logan očekává, že se za ním připlazí a bude žadonit o pozornost jako jiné holky, tak se vážně plete. A že ji chce zpátky? To se tedy bude muset pořádně snažit... 



Druhá kniha, na které jsem přemýšlela už dlouho, se také neobešla bez komplikací. Poprvé jsem nakupovala přes databáziknih starší knihu, obvykle jsem přes ty nové, ale tady jsem si nebyla jistá, jak na mě kniha zapůsobí, přestože jsem si ji moc chtěla přečíst, a tak jsem ji koupila postarší. Je ve velmi dobrém stavu, nemohu si stěžovat. Jen byly menší komplikace a myslela jsem, že snad kniha už ani nedorazí, protože paní to zasílala téměř deset dní a vždycky jí do toho něco přišlo (navíc jsem musela neustále psát já, nenapadlo ji napsat, že zkrátka nestíhá, takže mě nechávala v nevědomí a bylo jí to jedno), zatímco zaplacenou už knihu měla. Moc nadějí jsem upřmně neměla. Byly to celkem velké nervy a myslím, že si raději zakoupím novou knihu, než se stresovat, že starší kniha za nižší cenu nakonec vůbec nedorazí. Ale paní přece jen došla svým závazkům, kniha přišla a já se mohu radovat. Mám ji na předním žebříčku knih, které chci číst, takže počítám, že tento měsíc se určitě ponořím do světa, který autorka vymyslela. 
Já totiž tento příběh kdysi četla na literárním serveru, kde jsem publikovala. A když byl příběh stopnut, dozvěděla jsem se, že autorce se podařilo knihu vydat. Slíbila jsem si tenkrát, že si příběh rozhodně přečtu a jsem ráda, že už ji mám doma! :o) 

Svět za světem - Mary Poisson King

Nakladatelství: XYZ

Anotace: 
Claire Adamsová je obyčejná mladá žena, žijící v Londýně s dětmi a manželem. Její život ubíhá jednotvárně až do chvíle, kdy v parku potká neznámého muže, který ji svými podivnými řečmi a tím, že ji zná, poněkud vyděsí. Aby se ho zbavila, kývne na jeho nabídku, že vstoupí do jejích snů. Tím začíná její strastiplná cesta ve druhém světě - paralelním s tím, který zná, ale zároveň naprosto odlišný tím, kdo v něm žije...



Poslední tři knihy bylo lehké a levné nakoupit. Zkrátka v Levných knihách se nakupuje vážně krásně. Není tam nikdo, kdo by mě nějakým způsobem otravoval a znepříjemňoval mi nákup. Narazila jsem na trilogii Montana /ještě jeden díl mi zbývá), což jsou romány pro ženy o třech drsných sexy kovbojích. No, jelikož byly knihy velmi levné a zaujala mě anotace, řekla jsem si proč ne! :o) 
Jako další jsem si zakoupila knihu Nepřítel v mé mysli, která mě zaujala už kdysi a nyní jsem v LK prostě neváhala a myslím, že litovat nebudu. :o) Jediným problémem je, že jde o druhý díl. Takže než si knihu mohu přečíst, musím sehnat první díl a pak se do ní v klidu pustit. :o)



Děsivé splynutí - Nepřítel v mé mysli - Jill Hathawey

Nakladatelství: Fragment

Anotace: 
Středoškolačka Vee má mimořádnou schopnost - během stavů bezvědomí se ocitá v těle jiných lidí. Svoje nadání se učí postupně ovládat. Najednou se ale probudí za volantem auta, které se řítí do neznáma. Zdá se, že se někdo "naboural" do jejího vědomí a snaží se ji ovládnout. Kdo je tento vetřelec? Proč se pokouší Vee sledovat a kontrolovat její mysl?





Montana I. - Dědictví - R. C. Ryan

Nakladatelství: Metafora

Anotace: 
Byla jedinou osobou, která kdy otřásla tichým odhodláním Jesse McCorda. Jedinou ženou, kterou si kdy pustil k tělu a k duši. Pak ale Amy Parishová náhle odešla a nejstarší z bratranců McCordových zanevřel na lásku a zasvětil celý svůj život rodinnému ranči. Teď je však Amy zpět a chce Jesseovi pomoct najít rodinný poklad, legendární zlato McCordů. Jenže Jesse jí nehodlá dát druhou šanci a doufá, že jeho hrdost ho dokáže před jejím neodolatelným šarmem uchránit.
Širou a nebezpečnou prérií se však rychle blíží neviditelný nepřítel, který ohrožuje nejenom jejich životy. 

Montana II. - Osud - R. C. Ryan

Nakladatelství: Metafora

Anotace: 
Jsou to McCordovi… tři drsní sexy kovbojové, bratranci, kteří zdědili rodinný ranč – a s ním i šanci najít poklad. Mnohem cennější jsou však ženy, které dokážou zkrotit jejich divoká srdce… Láska je ta nejnebezpečnější hra! Marilee Trainorová pracuje na lékařské pohotovosti a nade vše si cení svobody, ale její život je plný problémů. Když nečekaně narazí na stopu vedoucí ke zlatu McCordů, k pokladu, o němž se vyprávějí legendy, náhle má v patách tajemného zabijáka – a ona sama se, ani neví jak, ocitne v náruči neodolatelného kovboje Wyatta McCorda. Tenhle z bratranců byl snad už všude, ale ranč je jediným místem, kde se cítí doma. Marileeina odvaha a nezávislost v něm nyní probouzejí touhu ji ochraňovat, získat její srdce a konečně se usadit. Jenže si zatím ještě nedokážou tak docela důvěřovat. Mají-li však přežít a zachránit vše, čeho si cení, musejí se odevzdat jeden druhému a bojovat…

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.