New Adult upíří fantasy

Jak již určitě víte, jsem fantasy nadšenec, který neodolá pomalu žádné upířině. A jelikož tuto sérii mám již rozečtenou, moc mě potěšilo, že vám mohu ukázat další tři e-výtisky z nakladatelství Brokilon, na které se třesu! 

Série Upíři z Morganville, kterou je mi radostí recenzovat, má šest dílů, z nichž tři již mám zrecenzované a to velmi kladně. Upřímně nechápu negativní komentáře nebo recenze, protože mně se tahle young/new adult série stala srdcovkou. 
Neskutečně si mě získala parta přátel, kteří společně zažívají ta nejnapínavější dobrodružství. Promyšlenost hraje v těchto knihách prim a to je pro ostatní možná kámen úrazu. Čekáte-li odpočinkovou četbu, nad kterou nebudete muset používat hlavu, jste na velkém omylu. U této série od autorky Rachel Caine se přemýšlet musí a to mě na tom bavilo nejvíce. Bezduchá četba mi nic nedá, ale když mohu tápat po tajemství a snažit se autorce nadbíhat, to je to pravé vzrušení! :o) 

V prvním díle jsem měla možnost poznat hlavní hrdinku Claire. Nepřišla mi příšerná, ba naopak si mě získala - což nechápe ani Wish, protože já mám s hlavními hrdinkami opravdu problém. Valná většina z nich mi vadí nebo mi není sympatická. U Claire jsem se obávala a naprosto zbytečně. 


Ve druhém díle už čtenář ví, v jakém průšvihu se ocitl a všechno začíná nabírat na otáčkách. Tajemství se postupně každý dovídá a já osobně prahla po dalších odpovědích na otázky až zoufale, jak to bylo vzrušující. Autorka si mě opět získala! 


Třetí díl jsem dočetla nedávno a říkala jsem si, že už ten svět upírů znám a sotva mě v něm překvapí něco nového. Spíše jsem věřila, že autorka předvede nějaké tajemství, které se týká hrdinů. Ale naprosto mě převezla a ukázala mi, že myslet znamená houby vědět. Dostala mě. Pokaždé, když si myslím, že autorčiny taje a kličky a indicie vyřeším hravě, pokaždé mě překvapí a to na tom zbožňuji. 


Přiznám se, že tohle prostě neberu už jako recenzák - tedy čtení, u kterého musím sbírat informace pro čtenáře a být ve střehu. U těchto knih házím povinnosti za hlavu a užívám si to. Jako by to prostě byla kniha, kterou mám někde u sebe v knihovničce, zastrčenou mezi svými knižními diamanty. U které se mohu naprosto uvolnit a přemýšlet jen o tom světě, který mi autorka nabízí. Tuto sérii je pro mě prostě radost číst. :o)

A copak mě brzy potěší při čtení? Mrkněte se mnou na další díly, které mi nakladatelství Brokilon zaslalo a já jsem za ně šťastná, protože bez Claiřina světa by mi vážně něco chybělo. :o) 


Slavnost bláznů - Rachel Caine



Anotace: 
Ve městě Morganville žijí upíři a lidé spolu v relativním klidu. Studentka Claire Danvers tomu ale nikdy neuvěřila - obzvlášť , když se objevil Bishop, starý upír, který ohrožuje křehkou harmonii mezi živými a mrtvými. Co požaduje od města živých a mrtvých je nepředstavitelně zlověstné. Má to být pouze obyčejný ples, kterého se zúčastní upíři i lidé. A pouze Claire si uvědomuje hrozící nebezpečí a past, která číhá na Morganville...

Nakladatelství: Brokilon
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2008
Žánr: Romány, Sci-fi a fantasy
Ze série: Upíři z Morganville (4)
Orig. Název: Feast Of Fools
Počet stran: 240

Pán hrůzovlády - Rachel Caine


Anotace: 
V univerzitním městě Morganville v Texasu žili upíři a lidé v relativní harmonii bez krveprolití... až do příjezdu Bishopa, vyššího upíra, jenž vyhrožuje rozbitím křehkého příměří a jehož vinou opět získá pojem upír svůj hrůzný význam. Bishop však není jedinou hrozbou... Divoká tmavá oblaka slibují bouři ničivých rozměrů. A zatímco se studentka Claire Danversová a její kamarádi připravují bránit Morganville proti přirozeným i nepřirozeným elementům, stane se, co nikdo nečekal: morganvillští upíři se začnou jeden po druhém ztrácet. A Claire musí přijít na to proč. Odpověď ji však může zahnat do spárů Bishopa... nebo smrti.

Nakladatelství: Brokilon
Rok vydání: 2015
Vydání originálu: 2008
Žánr: Romány, Pro ženy, Sci-fi a fantasy
Ze série: Upíři z Morganville (5)
Orig. Název: Lord Of Misrule
Počet stran: 250

Carpe Corpus - Rachel Caine


Anotace: 
V malém univerzitním městečku v Morganville žili upíři a lidé v relativním míru - dokud se neobjevil starý upír Bishop, hledajíc ztracenou upíří knihu a veškerá pravidla nerozdrtil. Nyní vládne celému městu on. A chce vyhladit celé město a všechny jeho obyvatele - živé i nemrtvé. Claire Danversová a její přátelé jsou jediní, kteří mu stojí v cestě. Ale i když Bishopa porazí, budou někdy upíři schopni vrátit se ke starým pravidlům?

Nakladatelství: Brokilon
Rok vydání: 2015
Vydání originálu: 2010
Žánr: Horory, Sci-fi a fantasy
Ze série: Upíři z Morganville (6)
Počet stran: 250


To mě ale čeká krásné čtivo, co říkáte? 
No, jsem na to moc natěšená a jak jsem se z počátku obávala, tak teď se upřímně těším. :o) 

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.