Tajemný dárek od Wish

Destrukce je mé druhé jméno! Trochu nadsázka, ale občas v nejhorších případech mé nešikovnosti to tak je. Musím se přiznat, že po Destrukčním deníku jsem tajně pokukovala už od té doby, co vyšel a pořád jsem zakrývala, že mě to k němu táhne, protože je těžké se obhájit, když čtenář likviduje svou knihu. 

V této době už jsem starší a moudřejší a tudíž vím, že se nemám za co stydět, když si na knihu beru manželovo kutilské náčiní a zavrtávám do vazby jeden vrut za druhým. 

Wish totiž nedbala na můj stud a řekla mi, že mám ukázat svou pravou tvář ničitelky. Zaslala mi k tomu Destrukční deník, který byl pro mě ohromným překvapením. Vůbec nic mi totiž o zasílaném daru neřekla a tak jsem neměla připravené ani kladívko, abych se do něj pustila. Což bylo štěstí, protože díky tomu mohu ukázat fotografie, když byl ještě krásný. 

Teď je také speciálně kouzelný. Přesně podle Chensieka a ráda vám občas hodím ty nejkrutější choutky umělce na instagram nebo Facebook Světa mezi řádky, abyste mou dřinu mohli ocenit nebo se naopak zhrozit. 

Takže tímto děkuji své knižní kolegyni za nádherný dar. Jsi skvělá, i když jsi pomalá. :o))

Destrukční deník - Keri Smith





Anotace: 
Konečně deník, s kterým se nikdy nudit nebudete! Světový bestseller nyní i pro české tvořitele a kreativce! Destrukční deník je pro všechny, kteří si vždycky přáli vést si deník nebo skicář, ale měli potíž s tím začít, pokračovat, nebo ho dokonce dokončit. Jeho autorkou je kanadská konceptuální umělkyně Keri Smithová, která se zaměřila na výrobu kreativních deníků, a donutí vás podívat se na svět z jiného úhlu pohledu. V téhle knížečce najdete nesmírnou sbírku nápadů, jak ji zničit (pardon kreativně vyzdobit!). Nebojte se trhání, polévání kávou či jiných destrukčních metod, tahle kniha je k tomu určená! Destrukce je hra!

Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2014
Žánr: Literatura světová
Orig. Název: Wreck This Journal
Počet stran: 224

      


Od autorky Keri Smith bylo v ČR vydáno více knih: 

Čurbes: Rukověť omylů a (ne)šťastných náhod
Tohle není kniha
Dodělej tuhle knihu - vyjde 5. 9. 2016

     


Naprosto úchvatný nápad a je na každém, jak se příležitostí ničit a tvořit uchopí. :o) Já jsem ostřejší typ, užívám si s pilou. Jak se k tomu stavíte vy? :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.