Výhra z Levandulové komnaty

Tak i mně se začalo vracet štěstí. Po celý rok se mi nepovedlo vyhrát nic a teď, čím víc se blížily narozeniny našeho blogu, se mi začalo dařit. Chcete-li vidět, jak moc (nebo jak málo), stačí mrknout na Knižní úlovky

Ale proč píšu tento článek? Abych vám mohla ukázat svou výhru! Účastnila jsem se soutěže Prvních narozenin blogu Levandulová komnata a podařilo se mi vyhrát první místo! 


Moc děkuji Phaidře, která mi mimo hlavní výhry (dvou krásných knih) vložila do balíčku i drobnosti, které mě potěšily. Zasmála jsem se u dopisu, který na mě vypadl. Bylo to moc milé a já, ačkoliv dopisy moc nepíšu, jsem si s radostí početla. Děkuji za krásný dopisní papír a obálky. Za gumu ve tvaru želvy, kterou ukořistil můj malý synáček Mikey. A jako bonus za úžasné Mandaly, na těch si smlsnu. :o) 


Radost mám opravdu velikou. Takže blogerce Phaire z Levandulové komnaty moc děkuji, přeji spousty a spousty čtenářů, k přečtení nespočet kouzelných knih a zkrátka, ať se tomuto sympatickému človíčku moc daří. :o) 

A všem, kdo se snaží také vyhrát v soutěžích, držím pěsti! 

A nyní... mrkneme na to, drazí knihomilci! :o) 




Mia flor - Ivana Peroutková


Anotace: 
Viktorie potřebuje někomu sdělit svůj příběh, Všechno, co prožila během roku na gymnáziu, s matkou, příbuznými po smrti otce, kamarádkami, s láskou. Viktorie je poprvé zamilovaná a zranitelná, má trápení, pochybnosti, pocity osamělosti a tužby – své chiméry. Ale i proto dokáže být upřímná k sobě a vnímavá a otevřená vnějšímu světu. A tak se rozhodne, že napíše „svůj román“.

Nakladatelství: Albatros
Rok vydání: 2013
Žánr: Romány pro dívky
Počet stran: 128



Moudrosti a vtip Jane Austenové - Dominique Enright


Anotace: 
Snad o ničem jiném na světě toho nebylo napsáno víc než o lásce, namlouvání a manželství. Mezi všemi spisovateli patří čestné místo Jane Austenové, která dokázala nahlédnout hluboko do lidských povah a svým bystrým postřehem i smyslem pro komiku baví čtenáře už dvě století. Výstižné a často neodolatelně vtipné výroky v této knížce pocházejí z jejích raných prací, zralých románů i soukromých dopisů. Vyvolávají úsměv, pobízejí k zamyšlení a vyvolávají obdiv k hlouboké autorčině moudrosti i k trefnosti její ironie. Jen málokdo popsal tu věčnou, delikátně složitou síť vztahů mezi majetkem a láskou tak chytře a zábavně jako Jane Austenová…

Nakladatelství: Leda, Rozmluvy
Rok vydání: 2014
Vydání originálu: 2002
Žánr: Literatura světová, Autobiografické romány
Počet stran: 143








Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.