Dojmy ze Sirotčince slečny Peregrinové (5.)

Sirotčinec slečny Peregrinové. Série s podivným názvem a ještě podivnějším dějem, o které slyšíte samé neobvyklé věci. Kniha obsahuje historické fotografie, na kterých se objevují zvláštní lidé. Fotografie patří do sbírky samotného autora, který je střádal nějakou dobu a pak dostal nápad udělat knihu! Už to je dost pofidérní a vzbuzuje to vlnu zájmu, protože... jaká kniha může vzniknout ze starých fotek? Řeknu vám to jedním slovem: Neuvěřitelná. 




Já sama jsem byla na vážkách a zvažovala, zda si knihu přečíst nebo ne. Román pro mě byl zahalený silným tajemstvím a trochu mě děsilo, co všechno se dozvím. Obávala jsem se pravdy, která se skrývala mezi řádky, ale nakonec... jsem se začetla. 


A po přečtení odhazuji masky a přestávám předstírat. Kniha je osvobozující! Ukazuje svět, který hraje všemi barvami a dokáže cokoliv se nám zlíbí. Fantazii se meze nekladou, když se stanete neobvyklými!



Přiznávám se, jsem podivná. Jsem nepochopená, možná někdy stejně jako kniha, která mi tolik dala. Ale cítím se skvěle, protože to dobrodružství bylo silné a spalující. 

Možná ani netušíte, kolik podivných lidí kolem sebe máte! Právě přináším recenze od blogerek, které se také přiznaly ke své podivnosti. Ukázaly svou pravou tvář a sepsaly pro vás své dojmy! 

Čtěte. Nechte se zlákat a nebraňte se, když vás přece jen přemůžeme a vy se do Sirotčince slečny Peregrinové propadnete jako my a už nikdy nebudete chtít být ve světě, který je obyčejný. 



Recenze ze Světa Mezi Řádky



Tuto knihu jsem měla na seznamu již nějakou dobu. Pořád jsem se od ní odrazovala hlavně z toho důvodu, že patří do žánru hororů a já jsem bázlivá. Ale nakonec... Sebrala jsem veškerou svou odvahu a začetla se do naprosto famózního příběhu plného fantazie, který si mě získal. Očekávala jsem totiž něco úplně jiného, ale to, co jsem díky knize prožila, bylo neuvěřitelné... 

Začátky pro mě bývají těžké. Než se začtu, chvilku to trvá. Ale SIROTČINEC SLEČNY PEREGRINOVÉ PRO PODIVNÉ DĚTI je výjimkou. Vlastně jsem se ani nemusela začítat, prostě jsem do toho spadla po hlavě díky obrovské čtivosti. Více informací



Recenze ze Světa Nadpřirozena



Čekala jsem toho od ní hrozně moc, protože ty recenze na ni byly jednoznačně úžasné. Obsahově jsem od ní očekávala něco hrozně podivného a možná i krapet strašidelného. Když jsem si totiž poprvé pustila trailer, fakt jsem se bála a jeden čas jsem nechtěla knihu ani vidět. Pak jsem na to tedy zapomněla a požádala o recenzní výtisk. Trailer jsem si pustila znovu a znovu jsem se bála a pak jsem otevřela knihu a vykoukly na mě ty děsivé fotografie společně s ještě děsivějším textem. Můžete si jen domyslet, jak perfektně se mi v noci usínalo, když jsem tak hrozný strašpytel, co se lekne i vlastního stínu.

Máte rádi horory se zakomponovanými prvky fantasy? Pak si tuto recenzi dobře přečtěte, protože v ní s největší pravděpodobností naleznete svého dalšího favorita, nebo přinejmenším následující položku na svém Wishlistu. Ať už s knihou obeznámeni jste, či nejste, mohu vám zaručit, že než vás sama se sebou kniha seznámí, bude už pozdě. Otázka však z ní, zda z tohoto vlivu budete chtít vůbec uniknout… Více informací


Recenze z Andy´s Book World



Ahoj čtenáři,
dnes se spolu podíváme na knihu Sirotčinec slečny Peregrinové od Ransoma Riggse, která je plná dobrodružství a výjimečně nadaných dětí.

Tato kniha je úžasná. Příběh je velice poutavý i když ze začátku je chvílemi roztahaný. Co ale schází prvním pár stranám, dožene kniha více než bohatě ve zbytku. Nechybí ani fotky nadaných dětí a přiznám se, že mi občas proběhl mráz po zádech. Knihu bych určitě doporučila nejen dospívajícím, ale i dospělým. Skvělou zprávou je, že v tomto roce vyjde podle této knihy film, jehož režírování se ujal sám Tim Burton (takže to bude špičkový). Více informací



Také jste podivní? Kniha vás pohltila a vy toužíte někomu sdělit své dojmy? Zašlete nám na e-mail SvetMeziRadky@seznam.cz nebo do zpráv Fb Svět mezi řádky odkaz na svou recenzi. Spojme společně síly a ukažme světu, že nejsme a nebudeme obyčejní! Jsme čtenáři Sirotčince slečny Peregrinové a jsme výjimeční!


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.