Hororové fantasy a New Adult

Spolupráci s nakladatelstvím Baronet jsem začala díky knize Stínová královna, kterou jsem měla možnost recenzovat. Bylo to krásné dobrodružství plné fantazie. 


Když jde o knihy z Baronetu tak absolutně neváhám, protože toto nakladatelství píše přímo pro mě. Knižní příběhy jsou mi šité na míru a je radost se v nich ztratit. Od tohoto nakladatelství mám spousty oblíbených sérii a jedna opravdu hodně vyniká. I o té si dnes počtete, protože se objevila v balíčku, který mi ve čtvrtek přišel a udělal mi ohromnou radost. :o) Už jste mě viděli skákat radostí tři metry nad zemí? Ne? Tak to jste měli stát opodál naší zahrady v ten den. Za taková salta mortale by se nemusel stydět ani Bruce Lee. ,o)) 





První kniha, na kterou jsem se vrhla, protože jsem se jí doslova nemohla dočkat, je prvním dílem ze spin-off série Bratrstva černé dýky. Napsala ji autorka, která opravdu psát umí a je radost číst její knihy. 


O sérii Bratrstvo černé dýky bych vám mohla vykládat hodiny a hodiny, ale řeknu to nejzákladnější. Má již 13. úžasných dílů a letos vyjde ještě 14. s názvem Bestie. Série je natolik oblíbená v zahraničí i v ČR, že autorka vydává spin-off sérii s názvem Odkaz černé dýky, ve které se samozřejmě setkáváme s bojovníky bratrstva, ale také poznáváme nové hrdiny. 

Polibek krve - J. R. Ward




Anotace: 
Na Bratrstvo černé dýky navazuje spin-off série autorky mezinárodních bestsellerů…
Paradise, dcera králova prvního rádce, se chystá oprostit od sešněrovaného života mladé aristokratky. Jak to udělá? Nastoupí do programu výcvikového centra Bratrstva černé dýky a naučí se samostatně bojovat, samostatně myslet, být sama sebou. Plán je to dobrý, dokud se všechno nepokazí. Výcvik je netušeně náročný, ostatní rekruti působí spíš jako nepřátelé než jako spojenci a je zcela jasné, že velením pověřený bratr Butch O’Neal alias Dhestroyer má závažný problém se životem.
A ještě ke všemu se zamiluje do spolužáka Craega, obyčejného civilisty, jakého by si pro ni otec rozhodně nepřál, ale pro ni je ztělesněním ideálního muže. Výcvikový program je ohrožen násilným činem, erotické pnutí sílí a Paradise podstupuje zkoušky, jaké si nikdy neuměla ani představit – a zůstává na pochybách, zda je dost silná, aby uplatnila své síly… v boji i v osobním životě.

Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2015
Žánr: Horory, Romány pro ženy, Sci-fi a fantasy
Ze série: Odkaz černé dýky
Orig. Název: Blood Kiss

J. L. Armentrout znáte také pod pseudonymem Lynn J.  Vydala již množství krásných knih, které mám v knihovničce a je radost je číst. Proto byla jasnou volbou, jelikož mi tato autorka svými knihami vyhovuje. Pravda, někdy je děj trochu moc sladký, ale občas potřebuju namazat med kolem úst té romantičce uvnitř sebe. ,o)) Na tuto knihu jsem moc zvědavá, nemám zatím moc velké tušení, co mě čeká, ale věřím, že se mi to bude líbit. ,o))


Navždy a věčně - J. L. Armentrout



Anotace: 
Pro někoho může být mlčenlivost zbraní. Pro Mallory „Myšku“ Dodgeovou představuje štít. Naučila se, že nejlepším způsobem, jak přežít, je neříkat nic. Přestože od její noční můry uplynuly už čtyři roky, dělá si starosti, že svůj strach nikdy nepřekoná.
Po letech domácího vyučování adoptivními rodiči se musí Mallory postavit čelem k tomu, že maturitní ročník stráví na veřejné střední škole. V hlavě se jí odehrávaly všelijaké děsivé scénáře, nikdy se jí však ani nesnilo o tom, že hned první den ve škole narazí na Ridera Starka, svého kamaráda a ochránce, kterého neviděla už od dětství.
Netrvá dlouho a Mallory si uvědomí, že pouto, jež kdysi s Riderem sdílela, nezesláblo. Naopak, čím víc se jejich vztah prohlubuje, tím víc vychází najevo, že dívka není jediná, kdo zápasí s minulostí. Když se Riderův život vymkne kontrole, Mallory se musí rozhodnout, jestli zůstane mlčet, nebo promluví. Kvůli lidem, které miluje, a kvůli vlastní budoucnosti musí pravda vyjít najevo.

Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2016
Žánr: Literatura světová, Romány pro ženy, New Adult
Orig. Název: The Problem with Forever
Počet stran: 472

Spolu s knihami mi přišel ediční plán, který si nezapomeňte prolistovat, protože nás tento rok Baronet opět zahrne úžasnými knižními světy. Ty je možné v předprodeji zakoupit se slevou. :o)


Tak co říkáte na knihy z Baronetu?
Já z nich mám obrovskou radost. Přečetly byste si taky nebo jste si z tohoto nakladatelství vybrali jiné tituly? :o) 

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.