Světový thriller

Nakladatelství Mystery Press své čtenáře pohltilo neobvyklými detektivními romány, které jsou v zahraničí bestsellery a Českou republiku si jistě získají také. Knihovnička spousty z Vás bude k zimě naplněná spoustou úžasných knih. :o)

Já mám ohromnou radost, protože mi nakladatelství Mystery Press dalo možnost pro ně recenzovat román, na který jsem si brousila zuby, jakmile jsem ho spatřila!




Jsem na čtivo zvědavá, ale stejným dílem z toho mám trochu obavu. Jde o žánr, který obvykle nečtu, i když už jednou mě kniha z Mystery Press vystrašila a nakonec... to byla naprosto úžasná četba. Ano, mám na mysli Případ Pegasus, což je román ve stylu Dana Browna. Takové knihy jsem nikdy nečetla a přesto jsem byla dobrodružstvím pohlcená. 

Je na čase přestat se vykecávat, jak by řekla Wish, a představit Vám knihu, která mě zaujala názvem, anotací i knižní obálkou. Hurá na ni, drazí knihomilci! :o) 




Hluboký hrob - Steve Robinson


Anotace: 
POUZE MUŽ PŘIPRAVENÝ ZEMŘÍT MŮŽE VYKOPAT HLUBOKÝ HROB…

Současnost. Do jednoho z domů na předměstí Washingtonu dorazí bez vysvětlení zastaralý dětský kufřík. O týden později se americký genealog Jefferson Tayte ocitne v anglickém hotelovém pokoji tváří v tvář nabité zbrani.

Válkou zmítaná Británie roku 1944. Právě sem zavedou Tayta stopy v pokrevní linii jeho klientky. Eliza Grayová by se ráda setkala se svou skutečnou matkou, kterou nikdy nepoznala, neboť netušila, že je adoptovaná.

Tayte doufá, že zařídí jejich znovushledání, místo toho ale odhalí příběh mladé anglické dívky a amerického vojáka z 82. výsadkové divize, jejichž láska skončila více než tragicky…

Nakladatelství: Mystery Press
Rok vydání: 2012
Vydání originálu: 2016
Žánr: Literatura světová, Thrillery
Ze série: Jefferson Tayte (2)
Orig. Název: To the Grave
Počet stran: 288


Prvním dílem série Jefferson Tayte je román Stopy v krvi. :o)





Tak co na ni říkáte? 

Dodejte mi do žil trochu odvahy, ať se nezačtu jako natěšený srab. :o))


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.