Vaše názory na knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (9.)

Možná už jste měli možnost setkat se s naším projektem Sirotčinec slečny Peregrinové, který jsme připravily pro nakladatelství Jota.


Nakladatelství Jota totiž vydává Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti s filmovou obálkou! Jde o první díl série od Ransoma Riggse, který byl zfimovaný a brzy se jej můžete dočkat i v našich kinech!


Nás samozřejmě zajímalo, jaké názory ohledně této knihy máte vy! A právě o ty jde v tomto článku. V případě, že byste se chtěli podělit o svůj názor, stačí, když vyplníte tento dotazník. Pokud uvedete i svůj blog, udeláme vám za upřímnou odpověď malou reklamu. ,o)

Všem, kteří jsou uvedeni v tomto článku, velmi děkujeme za jejich odpovědi a vážíme si času, který nám věnovali. A nezapomeňte, že na našem blogu probíhá soutěž o dva výtisky knihy Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti s filmovou obálkou! Jako bonus dostanou výherci i tematické suvenýry. Dary do soutěže věnovalo nakladatelství Jota! 




Vyzpovídaly jsme Žany…


Žany, co říkáš na první díl série Sirotčinec slečny Peregrinové?
Velmi se mi libil a díky tomu, že mě tak zaujal jsem si koupila i další dva díly. Ale na první díl nic nemá! :-)

Jakou postavu z knihy máš nejraději?
Nejvíce jsem si oblíbila Emmu... Tu Emmu, co má v moci oheň, a ne jako bude ve filmu. :-(

Jaké obálce dáváš přednost?
Obě filmové obálky jsou povedené!

Chystáš se do kina?
Ano, chystám. Vlastně až ukázky k filmu mě přivedly na čtení. První díl jsem chtěla přečíst dříve, než vyjde v kinech. Nakonec jsem přečetla i druhý díl a třetí mám už skoro taky dočtený. :-) Jen mě hodně zamrzela ta změna Emmy a Olivie. Nedovedu si představit, jak to udělají, pokud bude zfilmován i další díl. 

Žany, koupila by sis audioknihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti?
Ano!

Nakladatelství Jota pro své čtenáře a fanoušky série Sirotčinec slečny Peregrinové připravuje vydání audioknihy! Více informací...

Zdroj: Nakladatelství Jota
  

Otázky nám zodpověděla Andrea Salayová z knižního blogu Čitám, teda som


Ty jsi knihu ještě nečetla. Máš však v plánu se do tohoto tajemného světa ponořit?
Určite! Príbeh pôsobí veľmi tajomne a originálne, to ma hlavne láka.

Jaká obálka je podle tebe nej?
Obě jsou povedené!

Těšíš se na film?
Veľmi! To je jeden z dôvodov, prečo si chcem knihu prečítať čo najskôr - aby som to stihla pred filmom.

Chtěla by sis pořídit audioknihu?
Určite áno! Keby som mala v pláne dlhšiu cestu autom, určite by som si zaobstarala audio verziu. :)



O svůj názor se s námi podělila i Anet z blogu We like books forever


Máš v plánu pustit se do série Ransoma Riggse?
V pláne ju mám určite, pre mňa je hlavným ťahačom hlavne ten mystery-fantasy prvok, ktorý mám v knihách rada. Celkovo téma knihy neopozeraná, niečo, čo tu v minulosti ešte nebolo.

Co říkáš na obálky?
Obě jsou povedené.

Jak to vidíš s filmem?
Timovi Burtonovi nejak neholdujem, ale myslím, že film si pozriem veľmi rada. Už len herecké obsadenie a trailer vyzerajú naozaj zaujímavo!

Koupíš si audioknihu?
Audioknihy milujem, takže za mňa rozhodne áno. ;)





A jak to vidíš ty? 

Svěřit se nám můžeš do komentáře nebo přímo do dotazníku! :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.