Vaše názory na knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (10.)


Všude se mluví o knize Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Celá ta série ti přijde zvláštní a vážně nevíš, jestli to Ransom Riggs napsal přímo pro tebe nebo by ses tomu měl/a raději vyhnout. Ale když tě tolik lákají ty dobové fotografie, které za to vážně stojí, přece jen to třeba bylo to pravé ořechové... Možná jen potřebuješ další názor na tuto knihu, aby ses rozhoupal/a správným směrem.




A od toho jsme tu my! Chensie a Wish ze Světa mezi řádky. Právě pracujeme na projektu Sirotčinec slečny Peregrinové pro nakladatelství Jota! Sepsaly jsme už pár článků, ale ty si možná stále nevíš rady a pořád knihu v knihkupectví přehazuješ z ruky do ruky. No, tak teď si drž klobouk, protože jsme vyzpovídaly samotné čtenářky! 

Děkujeme, že jste se s námi podělily o své názory! Pokud máte i vy něco na srdci, odpovězte nám na naše dotazy v krátkém dotazníku, který se týká této knihy. Jako poděkování za Vaši odpověď zveřejníme odkaz na váš blog a uděláme vám malou reklamu. ,o)


A vidím, že o Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti stále je vážně veliký zájem. Z toho důvodu nám nakladatelství Jota pro své čtenáře a všechny fanoušky této série (nové i ty stávající) dodalo dvě knihy prvního dílu s filmovou obálkou. A k tomu vám přidává i pro každého výherce tři tematické dary, které by měl mít doma snad úplně každý fanda této série, jak jsou úžasné. :o)




Svěřila se nám Agule99 z blogu Stories by Agule99

Jaký máš názor na knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti?
Poměrně kladný. Ransom Riggs má chytlavý styl psaní, postavy jsou vykresleny taktéž dobře a zápletka se mi opravdu líbí, zvlášť pro její originalitu. Asi by se dalo najít něco, co bych knize vytkla, ale určitě by to nepřevýšilo hranici plusů.
Riggsovu sérii o podivných dětech jsem začala, nalákaly mě na ni dobové fotografie a podle mého názoru i příliš neotřelá zápletka v podobě zahrávání si s časem.

Jakou postavu sis oblíbila? 
Tak to je těžké. Postav se v knize vyskytuje opravdu hodně, ale kdybych si musela vybrat vyloženě jednu, tak asi Millarda. Zdá se mi takový zvídavý, před ničím se nezastaví, je obětavý a povětšinou i vtipný. Na druhém místě by to byl asi Hugh anebo Emma.

Jakou obálku upřednostňuješ? 
Líbí se mi obě.

Těšíš se na film? 
Je mi dopředu jasné, že se filmové ztvárnění bude lišit o mnoho věcí od samotné předlohy, ale Tim Burton jako režisér mě láká, a myslím si, že film to bude určitě pěkný, i kdyby jen sám o sobě. Takže ano, do kina jdu.

Co ty a audiokniha prvního dílu série Sirotčinec slečny Peregrinové? 
Sice audioknihy nijak neodsuzuji, ale já sama se na text, čtený někým jiným nahlas soustředím hůře, než na samotné čtení, takže spíše nekoupila.




Vyzpovídaly jsme Medvěďářku z knižního blogu Medvědí Oáza

Knihu jsi nečetla, ale nyní by sis svět, který Ransom Riggs vymyslel ráda knižně prožila. Proč? 
Knihu jsem zaregistrovala už dříve, ale po tom co si jí vzal do parády Tim Burton, mě na knihu nalákal ještě víc. Mohle už tenhle žánr nečtu, ale díky filmovým ukázkám bych chtěla dát knihám šanci.

Díky tomu také dáváš přednost filmové obálce? 
Přesně.

A co tedy ty a film nebo kino obecně? 
Moc do kina nechodím, ale pokud se pak objeví na dvd, tak se na film s největší pravděpodobností kouknu. Jsem fanda Tima Burtona.

Koupila by sis audioknihu Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti? 
Ano.


Na dotazník nám odpověděla Slávka Knihomolka z knižního blogu kniho.blogspot.cz


Slávko, co říkáš na knihu? 
Výborný nápad i zpracování. 

Jaký hrdina si tě získal? 
Jacob - celá jeho situace a jak se s ní vyrovnal, byl mi sympatický

Jaká obálka se ti líbí? 
Já dávám přednost původní knižní obálce, je lepší.

Mrkneš na film? 
Určitě půjdu do kina.

Láká tě koupě audioknihy?
Ano.

A co vy? Už jste četli nebo se teprve chystáte? :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.