Dojmy ze Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti podruhé (11.)

Pokud byste se podívali na různé databáze knih, tak při bližším bádání přijdete na to, že u knihy Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti je neskutečné množství recenzí. A všechny hovoří o tom samém. Originální a tajemné dobrodružství, které je doladěno dobovými fotografiemi natolik, až nahání hrůzu... 

Nám přišly na Fb Svět mezi řádky další recenze na tuto knihu a my neváháme je zveřejnit a pomoci vám rozhodnout se, zda si o knihu zasoutěžíte na našem knižním blogu...


...Nebo si ji zakoupíte na stránkách nakladatelství, kde máte na výběr z obou obálek. Jak z té knižní, kde na obálce levituje hrdinka z knihy nebo z té filmové, která si své čtenáře také rozhodně získá. Upřímně... Já si nemohu vybrat! 





Já věřím, že tyto povedené recenze vás zas o něco více povzbudí. :o) V případě, že máte recenzi na tuto knihu a chtěli byste ji předložit našim čtenářům, postačí napsat do zpráv na Fb našeho Světa mezi řádky nebo ji zaslat na e-mail SvetMeziRadky@seznam.cz


Recenze z Blogu jedné blbky




Příběh jako takový mě moc zaujal. Zřejmě proto, že je to první fantasy (tím myslím vysloveně fantasy nestřihnutá s humorem) kniha, která se mi dostala do rukou. A zároveň tak trochu horor. A představa takového sirotčince? Řekněme si to upřímně, kdo z vás by nechtěl zůstat ve svém dětství, hrát si se svými kamarády a nedospět. To je můj sen! Jen kdyby... Více informací


Recenze z Channach.com




Bizarní je vskutku slovo, kterým by se Sirotčinec slečny Peregrinové dal popsat a které se mi neustále vrací na mysl ve spojení s touto čtenářskou zkušeností. Velice zdařilé cestování časem, „X-meni“, zombie, kanibalismus, strašidelná atmosféra. Není divu, že Tima Burtona téma zaujalo. Už samotné fotografie v knize jsou velice sugestivní a já se nemůžu dočkat, až uvidím, co s tímto solidním základem provedl mistr zvláštních filmů. Podle filmových fotografií v knize (mám tu čest vlastnit výtisk s filmovou obálkou a fotografiemi z filmu) Emma nejspíše létá. V knize je ale jejím živlem oheň a levitující dívkou je Olivie. Tato změna mi trochu vadí, ale asi vsadili na efekt. Nebo jsem něco špatně pochopila. Každopádně jsem ráda, že jsem knihu přečetla před premiérou. Aspoň budu v kině za chytrou. 🙂 Více informací


Recenze ze Světa mezi řádky




Tuto knihu jsem měla na seznamu již nějakou dobu. Pořád jsem se od ní odrazovala hlavně z toho důvodu, že patří do žánru hororů a já jsem bázlivá. Ale nakonec... Sebrala jsem veškerou svou odvahu a začetla se do naprosto famózního příběhu plného fantazie, který si mě získal. Očekávala jsem totiž něco úplně jiného, ale to, co jsem díky knize prožila, bylo neuvěřitelné... 

Začátky pro mě bývají těžké. Než se začtu, chvilku to trvá. Ale SIROTČINEC SLEČNY PEREGRINOVÉ PRO PODIVNÉ DĚTI je výjimkou. Vlastně jsem se ani nemusela začítat, prostě jsem do toho spadla po hlavě díky obrovské čtivosti. Více informací

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.