Recenze: ROCKOVÝ RISK (Kylie Scott)

Rockoví bozi již po třetí lákají čtenářky!


"Můj heroin měl metr pětaosmdesát a nádhernou tvář."





Série Stage Dive mě zaujala ještě v době, kdy jsem vůbec netušila, zda bude u nás k dostání verze pro české knihomily. Ale překladu a vydání se zhostilo nakladatelství Baronet a rozhodně neudělalo chybu. 

Třetí díl byl opět zajímavý a hlavně originální, protože ačkoliv je série o rockerech a čtenář by si mohl myslet, že dějové linky tedy budou jako přes kopírák, tak Kylie Scott dává do každého příběhu něco jedinečného. Upřímně, já jsem čekala naprosto jinou četbu, než která se mi dostala pod ruku. Jakmile jsem se začetla, byla jsem mile překvapená, jakým směrem se autorka vydala a jak se snažila poukázat na rozmanitost, se kterou romantické romány psát rozhodně umí. :o)

Styl psaní je jako u každé správné odpočinkové četby čtivý a příjemný. Jediné, co mi trochu vadilo, byly výrazy pro pohlaví, protože na to nejsem zvyklá. Takže jsem se vždy trochu zasekla a zasmála se nebo zčervenala. 

Kniha mi přišla surovější než ty předchozí. Já jsem typ, který má raději nadnesenější tvorbu, ale tady si Kylie Scott bravurně poradila s realitou a některé okamžiky vylíčila velmi reálně až syrově, což mělo své kouzlo. To oceňuji. :o)

"Jenom že... S tebou jsem to nevzdal. Nepřijde mi správný nedat jí stejnou šanci." Jimmy se prudce nadechl. "Tys to se mnou chtěl vzdát, sakra. Vyhrožoval jsi mi, zapomněls? Všichni jste mi vyhrožovali."

Na začátku se setkáváme s velmi zajímavými postavami, které mi k sobě pasovaly. Kočkování a urážky jsou na denním pořádku a tak čtenáře čeká zábavná a chvílemi i drsná bitva, protože hlavní hrdina není žádný andílek. 

Jimmy je sexy rocker, který skrývá temnou minulost. Díky tomu, čím vším si prošel a co všechno mu drtí hrudník, je takový, jaký je. Neosobní, chladný, sobecký a nikoho k sobě nepouští. Ani svého vlastního bratra.

Ovšem rázná a sympatická Lena, která nad ním drží ochranou ruku a dbá na to, aby se nenamočil do nějakého svinstva, se k němu po krůčkách dostává, aniž by si to uvědomila. A pak, když už je problém na světě, je strašně těžké vycouvat... 

Musím se přiznat, že jelikož jsem zbylé dva díly četla dlouho před tím, dělalo mi problém se zorientovat v postavách. Chvilku jsem plavala, než jsem si připomněla kdo je kdo, ale jinak mi nic problém nedělalo. 

Charaktery jsou velmi povedené. Jimmyho i Lenu se autorce podařilo vystihnout skutečně výborně, protože reagovali přirozeně a i když občas přestřelili, pořád to bylo v rámci jejich možností a čtenáře tím rozhodně pobavili. 

"O závislostech a touze po tom, co pro tebe není dobré, vím první poslední, Leno. Vždycky je nakonec jenom na tobě, aby ses rozhodla, jestli se tomu postavíš nebo ne." 

Celkový příběh, ačkoliv se to nezdá, má v sobě mnohem víc, než jen výzvy a hádky mezi Lenou a Jimmym. Poukazuje na to, jak se dokážou lidé změnit a pokročit, když chtějí nebo mají možnost. Ukazuje na vztahy v rodině. Na to, jak lidi ovlivní minulost a kolik se toho skrývá v lidské mysli, když je člověk na samém dně. Ne, že by kniha byla psychologickým románem, ale rozhodně nejde o bezduché čtivo. 

Líbila se mi opravdovost s jakou Kylie Scott vylíčila bolest, jež v sobě Jimmy nosí. Ovlivňuje to prakticky sérii od prvního dílu, ale teprve nyní má čtenář možnost přijít všemu na kloub. Je vidět i jistá promyšlenost, která vede celou sérií.

"Nejsem zrovna anděl, Leno. Jsem vyléčenej alkholik z rozvrácený rodiny. Do prdele, i moje problémy mají vlastní problémy. Nechci to. Chci bejt sám." 

Kniha obsahuje i erotické pasáže. Někdo si řekne, že jich je málo, jinému to stačí a pro dalšího to může být moc. Mně moc nesedly, protože byly právě psané velmi surově a reálně. Ale pro fanoušky Stage Dive je to plus, protože se autorka snaží líčit vše rozmanitě a poukázat na jedinečnost každého rockera z této oblíbené rockové kapely. 

Přišly vám předchozí díly trochu sladší? Tak u Rockového risku autorka zvedla laťku a snažila se zachovat vše v mezích Jimma a Leny. Povedlo se jí to a já byla opravdu moc ráda, že jsem měla možnost si Jimmyho příběh přečíst. Byl velkolepou osobností, která mě oslovila. 

"Myslím, že si lidi moc navykli ustupovat ti ze strachu z tvých urážlivých komentářů nebo jenom z náznaku toho slavného Ferrisova hněvu. To je hovadina. Taková kvůli tobě nebudu. Nejsi přetažený uřvaný mrně, jsi dospělej chlap. Když chceš, dokážeš se ovládat. A je načase, aby ses do toho pustil." 

Nemám obavu, že by fanoušci této série byli zklamaní. Autorka představila svým čtenářům zas něco nového a okouzlujícího. Já osobně se nemohu dočkat čtvrtého dílu, protože basák Ben je také velmi zajímavým mužem a věřím, že jeho příběh si také vychutnám, jako předchozí tři. :o)

Na závěr bych ráda podotkla, že Stage Dive není obyčejná erotická série. Stále má, co nabídnout a osobně jsem toho názoru, že se autorka díl po díle zlepšuje, rozvíjí své postavy a především se snaží o jedinečnost děje. Váháte, zda tuto odpočinkovku zkusit? Toužíte-li po zvláštním romantickém příběhu s dávnou intimity, pak je Rockový risk ta pravá volba. 

"Taky si myslím, že kdybych opravdu odešla, chyběla bych ti, Jimmy Ferrisi." 


Knižní obálka: 
Když já obálky této série zbožňuji. Vypovídají o rockových velikánech, kteří nám dokážou zamotat hlavu. Jednoduché a svádivé knižní obálky si své lačné a toužící čtenářky zkrátka získají. :o)




Anotace: 
Může pověstný rockový zpěvák a svůdník podlehnout lásce?

Jako zpěvák rockové skupiny Stage Dive je Jimmy zvyklý, že dostane cokoli a kdykoli si namane, a život je pro něj jedna velká párty. Velká chyba, která by na jeho kapelu mohla uvrhnout špatné světlo, ho ale konečně probere a Jimmy nastoupí na odvykačku. Tak pozná Lenu, novou asistentku, která mu má pomoct vyhrabat se z problémů.

Lena se nehodlá chytit na řečičky svého sexy nadřízeného a je odhodlaná udržet jejich vztah v profesionální rovině, přestože to mezi nimi jiskří. Když ji Jimmy zažene do kouta, dojde mu, že možná ztratil to nejlepší, co ho kdy potkalo.

Dokáže svoji tvrdohlavou asistentku přesvědčit, aby zariskovala a poslechla, co jí radí srdce?

Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2014
Žánr: Literatura světová, Romány pro ženy
Ze série: Stage Dive (3)
Orig. Název: Lead
Počet stran: 344


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.