Sci-fi romány

Sci-fi a fantasy nakladatelství Brokilon mě zazásobilo novou knižní potravou. V Brokilonu si určitě najde svou srdcovku každý fanoušek sci-fi a fantasy. ,o) 

Já poprvé budu číst díla Petra Heteši. Ostuda, já vím. Jednu knihu jsem si vybrala sama a druhou mi doporučilo samo nakladatelství. Podle anotace a názvu by mi mohla vážně sednout. ,o)

Horká novinka, na kterou se většina z Vás těší, někteří podle všeho ji očekávali přímo nedočkavě, mi bude v nejbližších dnech dělat společnost. :o) Prozatím si tuto knihu můžete koupit pouze v elektronické formě, ale brzy vychází i tištěná!

Zdroj: Facebook nakladatelství Brokilon

Ale do jakých knižních světů mě tedy nakladatelství Brokilon zavede? ,o)



Horká novinka 

Infico - Petr Heteša



Anotace: 
Předcházely tomu hodiny a hodiny testování, ověřovacích simulací a modelových scénářů. Jenže když pak došlo k tomu, že akce musela být najednou neplánovaně spuštěna, muselo se improvizovat. A každá improvizace generuje chyby. Ta, která se stala mně, ovšem byla megachybou. Navíc když technické zabezpečení tak složité operace dostala na starost ženská.

Nakladatelství: Brokilon
Rok vydání: 2016
Žánr: Romány, Literatura česká, Sci-fi a fantasy
Počet stran: 460
Vazba: brožovaná

Sex, drogy & cyb´n´roll - Petr Heteša 




Anotace:
Není to tak daleká budoucnost. Rolling Stones možná ještě hrají, i když sešroubovaní ze spousty implantátů. Úžasné a skvěle prosperující město New Chrome je tvořeno osmi šestipodlažními levely, z nichž čtyři jsou nad zemí a čtyři pod zemí. Jedná se ovšem o dva úplně odlišné světy.
Horní ovládá software, spodní drogy. Jerry Gibwill se shodou okolností pohybuje přesně na rozhraní těchto dvou tak protichůdných světů. A proto když dojde k jejich neodvratnému konfliktu, ocitá se nechtěně v centru dění. Ale není to konflikt mezi lidmi, nýbrž roztržka právě mezi softwarem a drogami. Když pak kolem Jerryho začínají umírat jeho přátelé, rozhodne se to řešit po svém. Pořídí si pistoli. A pak začne ten pravý kyberpunkový mazec...
Samostatný román.

Nakladatelství: Brokilon
Rok vydání: 2012
Žánr: Romány, Sci-fi a fantasy
Počet stran: 440
Vazba: brožovaná



Ne, že bych se do děl Petra Heteše pustila v rámci projektu Podporujeme české autory. Mně jeho knihy opravdu přitahují a moc dlouho jsem chodila kolem nich, než jsem sebrala odvahu. Vím, že mi ukáže něco neobvyklého a možná na to nejsem připravená, ale jdu do toho po hlavě a moc se těším! :o)

Už jste četli knihy od tohoto českého autora?
Zaujala Vás horká novinka? 



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.