E-knihy napříč žánry (realita, romantika, humor i fantasy)

Oslovila nás společnost Kknihy.cz - nakladatelství a prodej e-knih a nabídla nám spolupráci v rámci našeho projektu Podporujeme (začínající) české autory. A spolu s recenzováním knih nakladatelství Kknihy jsme také dostaly nabídku na spolupráci se serverem Art9.cz, kde si od nás již brzy budete moci přečíst první recenze či články. :o)

Máme radost z nové spolupráce a moc nás těší, že vám můžeme představit nové knižní světy českých autorů! Jaké knihy jsme si vlastně vybraly? :o)




WISH


Život bez otce - Martina Coleová



Život bez otce je autobiografický příběh a ty mě vždycky lákají, zvláště pokud se s nimi pojí nějaká duševní porucha. Mám ráda opravdové příběhy a mám ráda psychologii a zajímají mě nervová i psychická onemocnění, takže bylo jasné, že si tenhle příběh budu chtít přečíst. 

Anotace:
Onemocněla jsem v pouhých devíti letech poruchou, kterou jsem si neuměla vysvětlit. Zdálo se mi, že má duše je oddělena od těla a já neexistuji. Tělo a duše není jeden celek. Prostě „vše se mi jen zdá“ pocity úzkosti, strachu a bezmoci, které provázely celý můj život. V dospělosti jsem sama vyhledala odbornou pomoc psychiatra. Můj psychický stav přivodily kruté hádky mých rodičů, fyzické i psychické násilí. 

Můj stav těžko popsat a přiblížit těm, kteří nikdy nezažili či neví, co vše dokáže mysl s vaším tělem. Je to jako se bavit o otázce nekonečnosti. Když se hovoří velmi dlouho a nikdo nezná odpověď, hodně lidí začne pociťovat známky frustrace. Jiní o tom raději nemluví nebo mají svou odpověď na existenci života, vesmíru a smyslu toho všeho. Více informací...



CHENSIE


Zapomenout na lásku - Salma Blanco



Je pravda, že westerny nečtu - pravděpodobně bude tato kniha mým prvním dobrodružstvím z Divokého západu, ale ta anotace je tak romantická, že jsem prostě nedokázala odolat. Potřebuju při čtení zažít něco okouzlujícího a něžného, a myslím, že Salma Blanco mi to ve své knize dá... :o)

Anotace:
K smrti vyděšená dívka prchá v přestrojení před svým nechtěným snoubencem. Podaří se jí uniknout a zmizet v pustině? A je muž, který ji zachránil před jistou smrtí, tím pravým? Najde uprostřed rozlehlé krajiny Divokého Západu smrt nebo lásku? Více informací...



Povídky - Pavel Kohout



Já humorné povídky obvykle nečtu, ale poté, co jsem se nedávno pustila do kultovního humorného románu a doslova mě pohltil, jsem si řekla, že dám těmto věcem šanci. Navíc některé povídky se dostaly až do časopisu Trnky-brnky, který jsem kdysi četla. Možná je poznám a připomenu si je. :o) Ukázky povídek si můžete stáhnout ZDE.

Anotace:
55 autorských povídek v jedné sbírce. Humorné povídky Pavla Kohouta inspirované neskutečně skutečnými i skutečně neskutečnými životními příhodami. Některé povídky byly otištěny v minulosti v časopise trnky-brnky.



Prostor 9: Spojení - Caroline Brook



První díl série Prostor 9 mě zaujal, jak svou obálkou, tak i anotací. Není to povinná recenze, ale upřímně... pořád mě to k ní strašlivě táhne, takže ji nejspíš zrecenzuji. Já prostě fantasy světy zbožňuji! :o)

Anotace:
Existují prostory, velice podobné tomu našemu. V Prostoru 9 však existuje síla, která je vyhrazena jen vyvoleným. Thomas je obyčejný kluk jako každý druhý. Žije ve světě, jenž je zmítán válkami a zítřek už nemusí být stejný jako dnešek. Proto když dostane nabídku podílet se na tajném projektu, který může vše změnit a zároveň ho ochránit, neváhá a souhlasí.  Více informací...


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.