Pohádky a radosti pro malé i velké

Nedávno nás oslovila společnost Presco Group, a. s. s tím, zda bychom pro ně nechtěly zrecenzovat dětské pohádky. Jelikož mám dvouletého synka Mikea a jejich knihy mě zaujaly, rozhodla jsem se souhlasit. 

Přišly mi od Presco Group celkem balíčky dva, protože v jednom byly knihy a ve druhém krásný dar pro mého syna. Jako první se však vrhneme na knihy, které budu pro společnost recenzovat a rozhodně si to s Mikeym užijeme. :o)



Opravdu oceňuji jednání, protože s paní Švorcovou jsem neměla nejmenší problém a opravdu je radost s ní komunikovat ohledně spolupráce. 



Nejen, že mi společnost vyšla vstříc, ale ještě mě potěšila dárečky navíc, takže jsem při rozbalování měla na rtech široký úsměv a zdráhala se tomu uvěřit. :) Tímto bych chtěla mnohokrát poděkovat za naši začínající spolupráci s Presco Group (fb) a nyní se vrhněme na knihy i úžasné dary, které mi přišly.






Otolína a žlutá kočka (Chris Riddell) 

je knížečka akorát do ruky. Ani velká, ani malá. Pro děti dokonalé velikosti. Zaujme zářivou obálkou s oslovujícími kresbami. Uvnitř se skrývají další skvostné ilustrace, některé přímo perfektní. Jsem dospělá a stejně mě nesmírně zaujaly. V ukázce, kterou mi paní Švorcová zasílala, nebylo možné je ocenit, ale když knihu držím v ruce a prohlížím si ji, tak prostě... jsou precizní, lákavé a hlavně nesmírně originální. Díky jakési zaoblenosti působí hřejivě a poutavě. Žádné ostré hrany, které by působily nebezpečně, takže se malý čtenář nechá zlákat světem, aniž by se nějak cítil nesvůj. Takže za mě rozhodně skvělá kreativita a uvidíme, až budu předčítat, jak na nás zapůsobí text. :o) 











Dva recenzní výtisky ze série Statečná autíčka. Pokud se svými dětmi nesledujete tento kreslený seriál, nejspíš budete trochu tápat. Ale díky kresbám a mapy, na které vidíte celé městečko, kde se dobrodružství odehrávají, brzy budete v obraze a děti vás určitě nenechají se ztratit. ,o)


Horkovzdušný balon

A setkáváme se s Ptákem Pohromákem, což je legrační postavička Statečných autíček. Kudy chodí, tudy provádí nějaké hlouposti a občas to s ním nedopadne dobře. Děti se z něj poučí, že opravdu není nad to, když jsou hodné a poslouchají své rodiče, aniž by zkoušely něco nebezpečného. 
Kniha je bytelná, vypadá moc hezky. Ilustrace jsou upřímné a lákavé stejně jako seriál. Pokud jej vaše dítě sleduje jako můj syn, bude skákat radostí, jakmile knihu zahlédne. :o)







Policejní auto Pavlík

je přesně ten typ měkké knihy, kterou vaši chlapečci nepustí z rukou. Je nadýchaná a příjemná na dotek. I mně se v dospělosti takové knižní obálky líbí, protože připomínají nadýchané obláčky a působí celkově měkce. 
Ilustrace jsou opět upřímné a lákavé podle kresleného seriálu Statečná autíčka. Toto leporelo nesmí žádnému malému fanouškovi chybět v knihovničce. :o) 








Jako další dva recenzní výtisky vám chci tentokrát představit dvě opravdu velké knihy, které potěší všechny malé milovníky automobilů. 




Velká knížka o autech pro malé vypravěče

Kniha je rozhodně větší, než jsem očekávala, takže dítko k ní opravdu můžete posadit a jelikož obrázky jsou velké, žádné mrňky, tak ukazovat a povídat o nich bude snadné. Zaujme každého milovníka aut, tím jsem si jistá, protože v sobě skrývá nepřeberné množství motorových vozidel, o kterých svým zlatíčkám můžete vyprávět. :o) 






Velká knížka o stavění pro malé vypravěče

je podobná té první v tom, že je stejné velikosti a obsahuje velké obrázky. Podle mého zaujme nejen malé stavitele, ale také milovníky autíček, jelikož se tam objevuje spousty různých pracovních vozidel. :o)






A tímto jsem sice u konce s výčtem knih, ale rozhodně ne u konce s výčtem věcí balíků, které mi od Presco Group přišly! Mikey je štěstím bez sebe z nového, krásného a nápaditého batůžku Příšerky s. r. o. Není fantastický? Rozhodně je, protože jak Mikey, tak já Příšerky s. r. o. zbožňujeme. :o) Po bližším ohledání a prozkoumání jako to dělá každý rodič zjistíte, že batoh je z kvalitního materiálu, takže se jen tak nenatrhne a neskončí v koši. Záda batohu jsou pevnější, než byste čekali, ale zas ne tvrdá, aby z toho mrňousky bolel hřbet. A jelikož je to batůžek pro předškolní děti, tak obsahově je dost veliký na to, aby dítě nebylo přetěžované, ale mělo místo na věci, které si chce vzít sebou. Po stranách je síťovaná kapsička, vhodná na láhev s čajem nebo drobného plyšáka. Kuliočko na batohu je prostě skvělý, Mike Wazowski mému milovanému Mikeovi udělal rozhodně ohromnou radost. :o) 







Radost mi udělaly i maličkosti, které mi společnost zaslala. 
* Čokoláda pro pevné nervy, jelikož vědí, že maminky na mateřské to občas potřebují. :o)) 
* Magnetická záložka se mi rozhodně bude hodit. Já sice ty papírové obvykle nepoužívám, ale tohle je první magnetická, kterou mám - přiznám se, že jsem vůbec netušila, že takové existují! A je pro mě výhodná v tom, že ji prostě přicvaknu na ledničku, odkud se mi neztratí a v knize drží!! Opravdu drží a nikam se mi nevytratí, i když knihu přenáším. Takže Presco Group mi zaslalo záložku, která mi konečně vydrží! Doporučuji všem. Nejspíš se i já odnaučím být knižním barbarem a budu si knihy zakládat tak, jak se má. :o))
* Placka s nápisem Čteme knihy každý den, která je přímo jako malý dárek ke knize Otolína a žlutá kočka. 
* Také plátěná taška Alfons Mucha, která se mi rozhodně bude hodit na další nakupování knih. :o) Ta kolekce Alfonse Muchy se mi opravdu líbí, najdeš si v ní taky něco pro sebe? 










Tak to mi ta spolupráce s Presco Group začala opravdu krásně, co říkáte? Na knihy se s mým malým dvou a půl letým recenzentem Mikeyskem opravdu těšíme - už se k nim posadil a nejspíš ho od nich jen tak nedostanu. :o)) 


Co na tu krásu říkáte?
Co se vám zalíbilo nejvíc, že po tom toužíte také?
Nadchly vás zmíněné knihy pro děti? 



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.