Pokračování Než jsem tě poznala a oceněná Young Adult

Vděčím pravidelné spolupráci se společností Euromedia za úžasné knihy, který mi každý měsíc chodí. Ani listopad nebyl vyjímkou a opět přišly parádní tituly, které jsem si z širokého výběru novinek vybrala. Je těžké si vybírat, protože všechny knihy jsou tak lákavé, a mě těší, že vám je mohu představit! 

Jinak jste si určitě všimli, že nám na blogu přistál banner Knižního klubu, jelikož teď mají nový server a skvělé akce pro všechny knihomily. Mrkněte na to, ty ceny rozhodně potěší a výběr jakbysmet. ,o)

Co mi tedy přišlo? :o) Horké dokonalé novinky, lákavé a dojemné. No, bude to síla a já se nemůžu dočkat, až se k nim dostanu. :o) 




Život po tobě - Jojo Moyes

Nakladatelství: Ikar

Pokračování knihy Než jsem tě poznala (recenze) je pro mě ohromnou výzvou, protože první díl jsem obrečela jako želva. Bylo to dokonalé, dojemné a k zoufání krásné a tvrdé čtivo, které mi tedy dalo ke konci zabrat. Velmi silný a emočně strhující příběh plný hlubších myšlenek... Tuším, že Život po tobě bude podobný a opravdu mi dá, co do těla. Držte mi pěsti, ať se z této knihy nevzpamatovávám tak dlouho, jako z předchozího dílu. :o)



Anotace: 
Kdybyste ztratili někoho, koho jste moc milovali, jak moc by to změnilo váš pohled na svět? V pokračování světového bestselleru Jojo Moyesové Než jsem tě poznala najdeme Louisu Clarkovou v přesně takové situaci. Po intenzivním půlročním vztahu s ochrnutým Willem Traynorem, který se rozhodl ukončit svůj život asistovanou sebevraždou, zůstává Louisa sama, zmítána smutkem a výčitkami svědomí. Více informací...



Mluv - Laurie Halse Andreson

Nakladatelství: Yoli


Další silné čtení, které si vychutnám a věřím, že na mě zapůsobí natolik, že se zamyslím, zahledím do dáli a budu vnímat svět, který je tomu našemu tak podobný... Trochu se toho děsím. Ne proto, že bych se bála toho, co kniha skrývá, ale proto, že mi to nejspíš otevře oči. 

Pro zajímavost: 
Působivý román Mluv se dočkal brzy po vydání velkého ohlasu ze strany čtenářů i kritiků. Autorka za něj získala několik ocenění (Printz Honor Book, Edgar Allan Poe Award, Golden Kite Award, také knižní cenu periodika Los Angeles Times ad.) a byla nominována na americkou Národní cenu za literaturu v kategorii Young Adult. Román byl v roce 2004 zfilmovaný v hlavní roli s Kristen Stewartovou. 




Anotace:
Jsi si jistá, že tobě se to stát nemůže?!
Melinda Sordino nastupuje do prvního ročníku na Merryweatherskou střední s cejchem na čele. Potom co zavolala na závěrečný školní večírek policii, se s ní skoro nikdo ze spolužáků nebaví. Už jen cesta do školy představuje pro Melindu obrovské sebezapření, následují však o nic méně trýznivé hodiny a hodiny se spolužáky, kteří ji ostentativně přehlížejí. Více informací...




Vybrala jsem si docela těžká témata, ale myslím, že to bude stát za to! Život po tobě přišla krásně zabalená, ještě jsem neměla to srdce ji rozbalit. Šetřím ji jako poklad a obal půjde dolů teprve, až se půjdu začíst. Jelikož se nám to teď s recenzními výtisky nahrnulo, tak nevím, co číst dříve, protože všechny ty knihy, které mám teď doma a čekají na mě, jsou více než lákavé. Takže se pomalu budu prožívat jedním světem za druhým a myslím, že si tenhle maraton vážně užiju. :o) 



Co na ty krásky říkáte? Jak se vám líbí? Máte je doma nebo se na ně chystáte? :o)





Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.