Recenze: POHŘBENÍ (Kendra Elliot)

Netradiční thriller plný napětí, romantiky a zrůdnosti!

Dvacet let. Tajemství ukrytá dvacet let teď vybuchovala ze země jako pozemní miny. Jeden malý nástražný drát vyvolal řetězovou reakci. 


Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Mystery Press

Mystery Press (Fb)

Chci zakoupit thriller Pohřbení


Co mě nalákalo na thriller Pohřbení? Přiznám se, že právě to napětí a romantika v jedné knize. Já na takové knihy často nenaražím, ale vždycky mě zajímají. Protože jakmile je někde něco navíc a k tomu ještě právě ta láska, kterou já vyhledávám, obvykle je to opravdu pecka. 

Tato kniha navíc čtenáři ještě uštědří parádní šok. Vážně se mi líbilo, jakým způsobem autorka své čtenáře dostala do kolen. Ačkoliv jde podle všeho o třetí díl série Bone Secrets, nenechte se odradit, protože knize to na ničem neubírá. ,o)


Styl psaní je přesně takový, jaký od thrilleru očekávám. Přesné a silné popisy, důmyslné zápletky a napětí, všeříkající dialogy a strhující atmosféra. Nic lehounkého, ale naopak silně působící čtení, které má jako bonus navíc tu elektrizující přitažlivost mezi Michaelem a Janie, jenž čtenářky potkávají víceméně v erotických příbězích. Autorka se to snažila zapracovat vyváženě, ale na každého to bude působit jinak... Díky er-formě autorka využívá různých pohledů a vhodně je střídá tak, aby čtenář byl nejvíce zainteresovaný a získal další kousíček z mozaiky tajemství. Především se jedná o úhel pohledu Michaela, Janie a Chrise. 

Rány na těle napadeného chlapce se zahojí; rány na duši zůstanou navždy.

Do děje nás zavádí novinář Brody. Po dvaceti letech se nachází ostatky dětí, které zmizely, když jely na školní výlet. Po celá léta se o nich nevěděly žádné informace a policie marně pátrala, ale teď se případ znovu otevírá a Brody si to nenechá ujít. Táhne ho k tomu totiž osobní zájem. Jeho bratr Daniel je jedním z těch zmizelých dětí... 

"Možná tu řádil druhý Jeffrey Dahmer. Jen to vypadá, že náš člověk má rád chlapy i ženské." 

Michael Brody je muž činu, který se nezastaví před ničím. Na bratrovi mu velmi záleží a chce dopřát své rodině klid, najít jeho ostatky a konečně si moc vydechnout, protože ta nevědomost je týrá už moc dlouho a jeho rodina už ten nápor nezvládá. Jeho rodiče jsou příkladným párem společnosti, ale na děti neměli příliš času. Není divu, že je Brody tak samostatný a odhodlaný dokázat vše, co si zamane.

Janie je Chrisova sestra a snaží se všemožně žít dál a chápat, proč se od ní bratr drží tak daleko. Ví, že ji tím chrání, ale nevyváží to fakt, že ho  už velmi dlouho neviděla a spolu s novými informacemi se začíná děsit, jaká pravda bude ještě odhalena... 

Chris je poznamenaný, jak fyzicky, tak i psychicky a jeho části pro mě byly asi nejsilnější a nejděsivější, když prožíval své vzpomínky a noční můry. Snaží se být připravený na všechno... I čtenář by se měl připravit na úplně vše, co může následovat. 

Velmi reálné postavy jsou určitě plusem v propracovaném příběhu, jelikož do puntíku splňují, co od nich čtenář očekává. Neměla jsem problém ani s jedním hrdinou, protože mi přišli velmi lidští a zapůsobili. 

Neuvědomil si, že mu v životě něco schází, dokud ho to nepraštilo přes nos.

Na mě tento thriller opravdu hodně zapůsobil až mi chvílemi bylo i špatně, ačkoliv autorka zbytečně do detailů nepopisovala drsné činy, ale stačilo jen naťuknout... Představivost čtenáři při tomto příběhu jede na plné obrátky a pokud cítíte hrůzu, když se jedná o týrání dětí, pak si Pohřbení prožijete a budete drkotat zuby. 

Mimo dětského týrání a sexuálních deviací se tu také nachází nespočet mrtvol, které na někoho mohou být až příliš. Upřímně, nepřišlo mi, že by to bylo přes čáru, jelikož autorka dokázala vše vhodně zapracovat do děje. 

Thriller je propletený a to natolik, že spousta z vás bude rozhodně překvapených stejně jako já. Čtenář tak zažívá s každou kapitolou nové a nové odhalení a střádá poznatky, díky kterým postupně odhaluje velmi promyšlené a děsivé tajemství. Já bych vám ten šok a prozření tak ráda vyspoilerovala, protože to bylo absolutně neočekávané terno. Za to rozuzlení stálo přebrodit se tou špínou, zákalem bezmocnosti a utrpením. 

Láska a romantika je v románu pěkně vyvážená, i když samozřejmě hrůzné informace vedou na celé čáře, tak mně osobně přišlo tohle opravdu vhod. Thriller tak má své vlastní kouzlo i pro ty, kteří mají rádi křepčení motýlku v břiše a netouží jen po pocitech, ze kterých se jim dělá zle. Potěším i čtenářky lačnící po erotice. Tento román pro dospělé vás určitě v těchto ohledech uspokojí vhodně sepsanými scénami. ,o)

Emoce v příběhu určitě naleznete. Hmatatelné sourozenecké pouto, kdy se Michael bojí o bratra a touží, aby jeho rodina konečně došla klidu. Láska i obava. Hrůzné okamžiky, vzpomínky a činy podpoří váš strach a úzkost. Nepřehnaně, ale silně zapůsobí každá emoce, stačí jen být ve světě, který Kendra Elliot sepsala. 
Právě díky těmto působivým emocím (a drsným zločinům) se mi tento napínavý thriller četl velmi pomalu. Dost jsem to vnímala a padala na mě panika, takže jsem si musela děj dávkovat.

Zločiny zahrnovaly jak vraždy, tak znásilnění.

Co by mohlo čtenáři vadit? Pár věcí mi trochu nesedělo nebo mi přišlo méně uvěřitelné. Vysoce postavený muž nedokázal dopátrat za spousty let, co jiný za den a další různé momenty, nad kterými jsem polemizovala (možná až moc), protože jsem byla silně zabraná do tajemství, které mi nedalo spát. Ne každý to tak bude vnímat. Záleží, jak moc tomu propadnete, budete pátrat s Michaelem a Janie a rozebírat různé možnosti... :o) 

Je lepší být katem než obětí.

Pokud toužíte po románu, který je netradiční a obsahuje navíc i romantiku, pak je Pohřbení správnou volbou. Neskutečně povedené a promyšlené tajemství nadchne každého milovníka hrůzných překvapení. Neobvyklý thriller pro každého, kdo touží být šokovaný. :o) 


Knižní obálka: 
Je zvláštní, opravdu zajímavá, ale nevím... ten příběh v sobě má mnohem víc a ilustrace to bohužel nevystihuje. I když ono je opravdu těžké vystihnout něco, co je tak silné. 




Anotace:
Je tomu už osmnáct let, co se z lesa vynořil Chris Jacobs. Jediný ze školního autobusu plného dětí, které byly uneseny neznámo kam. Vyhublý, zmrzačený, bez vzpomínek na to, co se stalo.

Když se nyní najde masový hrob jeho spolužáků, jeden mezi nimi chybí – bratr reportéra Michaela Brodyho. Zoufalý novinář má jedinou možnost, jak odhalit pravdu: nalézt Chrise Jacobse, o němž ale nikdo netuší, kde by mohl být.

Neví to ani Chrisova sestra Jamie, která se rozhodne Brodymu v pátrání pomoci. Po Chrisových stopách se však nevydávají jen oni – odhalení pohřbených těl přiměje vraha, aby se i po tolika letech zbavil posledního žijícího svědka svého hrůzného činu…

Dokážou Michael a Jamie nalézt Chrise a přiznat jeden druhému, co k sobě cítí, dřív než bude pozdě?

Nakladatelství: Mystery Press
Rok vydání: 2017
Vydání originálu: 2013
Ze série: Bone Secrets (3)
Počet stran: 304
Vazba: Pevná s přebalem


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.