Recenze: POVÍDKY (Pavel Kohout)

Povídky pro zasmání a pohodu 


Bývaly časy, kdy jsem se svou hloupostí nebyl smířený a snažil se o nějaké vzdělání, aby se mi ostatní nesmáli.


Za recenzní e-výtisk děkuji nakladatelství Kknihy.cz

Kknihy.cz (Fb)

Chci zakoupit knihu Povídky


Sbírka POVÍDKY slibuje pětapadesát humorných povídek a já vám pomohu v lepší představě o tom, co dílo samotné vlastně nabízí. :o) Jelikož mě autor ještě před samotným recenzováním informoval, že některé povídky v knize byly publikovány i ve společenském magazínu Trnky-Brnky... Tím pádem už jsem nějakou představu měla a vy určitě máte také. :o) 


Styl psaní je minulého času a víceméně prostý. Nečekejte od knihy nějaký kreativní nebo zbytečně složitý styl, protože jde především o to, aby vás autor pobavil a tomu také povídky zcela odpovídají. Odpočinkovky, které mají zajímavé náměty a čtenář se nad nimi může zamyslet, což pro mě bylo plus. ,o)

Délka povídek se liší, ale průměrně jsou texty tak na stránku či půlstránku. Myslím, že pro spousty lidí, kteří opravdu touží po oddechovém čtivu, je to vhodná délka. Čtenář má pak pocit, že mu čtení odsýpá a o to lépe se těm, kteří se knihám nevěnují třeba tak často, čte. Dílo je tedy vhodné i pro tzv. sváteční čtenáře. ,o)

Když se nás po příjezdu závistiví známí ptali, odpovídali jsme vysíleně „všude dobře doma nejlíp“. 


Těch pětapadesát povídek je celkově o životě - o povinnostech, radostech i strastech. O lásce, moudrosti, hlouposti a dalších věcech, které nás denně potkávají, trápí nás, baví a kradou náš čas. Je opravdu složité sepsat recenzi na tyto povídky, jelikož nejsem čtenářka těchto žánrů a o to hůře se mi hodnotí. 

 ,,..A uznávám, že jsi takový můj idol a těším se až se setkáme doopravdy. Co takhle dnes večer v pět zase tam?"

Některé povídky mě zaujaly více, jiné méně - zejména, když šlo o kvalitní námět nebo něco neobvyklého, co mě skutečně pobavilo. Kniha je spíše pro realisty, kteří nechtějí vypadnout z reálného života, ale potřebuji se zasmát a uvolnit. :o) 
Z některých textů čtenář může vyčíst i ponaučení, ale to záleží na samotném čtenáři, jak si texty přebere a nakolik se nad nimi zamyslí nebo je bude vnímat jen jako další dílek k pobavení. ,o)

A víte jaké z tohoto příběhu pro mne vyplynulo ponaučení? Vůbec žádné. 

Musím uznat, že dílo mě ale nijak nepřekvapilo, spíše splnilo očekávání. Mohla bych vytýkat, že texty nejsou natolik kreativní nebo nápadité, ale díky tomu, že jsem tušila, do čeho jdu, mě to nijak nezasáhlo. Tyto povídky nemusí sednout každému, ale pokud do toho půjdete s tím, že si přečtete nenásilné a zábavné zážitky či přibarvené situace, které vás pobaví, pak nemůžete šlápnout vedle. ,o) 

Pokud máte rádi styl povídek Trnky-Brnky, určitě budete spokojení. :o) 

Již nemůže býti hůře. Sousedé mě utiskují, žena šikanuje a děti se mi vysmívají.

  

Knižní obálka: Tak ta je neskutečně kreativní. Velmi mě zaujala a opravdu se mi líbí. Nemám, co bych vytkla. :o)




Anotace: 
55 autorských povídek v jedné sbírce. Humorné povídky Pavla Kohouta inspirované neskutečně skutečnými i skutečně neskutečnými životními příhodami. Některé povídky byly otištěny v minulosti v časopise trnky-brnky.

Nakladatelství: Kknihy.cz
Žánr: Humor, Literatura 
Rok vydání: 2015
Formáty eknihy: EPUB, MOBI, PDF



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.