Romány neobjevených českých autorů

Nová spolupráce s nakladatelstvím Monument přináší knižní inspiraci z řad českých autorů! Když nás nakladatelství Monument v rámci našeho projektu Podporujeme české autory oslovilo, rozhodly jsme se, že vám jejich tvorbu ukážeme, protože vás může zaujmout. Razíme heslo, že českých knih není nikdy dost a věříme, že máme pravdu! :o)




Nakladatelství Monument bylo založeno v roce  a od té doby podporuje a vydává začínající české autory. Pokud toužíte vydat knihu, mrkněte se na jejich stránky, možná je to šance právě pro vás. :o)






Přej si znovu! - Tereza Barvíková


Nejspíš jste si všimli, že něco takového tu už bylo. A máte pravdu. Začínající česká autorka Tereza Barvíková nás oslovila v rámci našeho projektu Podporujeme (začínající) české autory. Já měla šanci recenzovat její prvotinu Něco si přej! a osobně jsem zvědavá na autorčin růst, takže jsem si vybrala ke zrecenzování i druhý díl. :o)

Anotace: 
Sourozenci Ellie a Oliver se opět vydávají do minulosti. Riskují všechno, jen aby se jeden z nich setkal se svou láskou. Při cestě časem však oba naleznou víc, než čekali. Léta utíkají, lidé se mění, ale něco přece jen přetrvává. Více informací...




Z deníku perverzáka 1 - Pavel Herman

Nikdy jsem se netajila, že mám ráda deviace a není tedy divu, že jsem sáhla i po deníku perverzáka, který mě zaujal anotací. Netuším, co si od té útlé brožované knížečky slibovat, ale může to být zajímavé a lehké čtení na večer. :o)

Anotace: 
Deník perverzáka tvoří 16 samostatných povídek z autorova společenského života. V těchto tematicky rozdílných povídkách narazíte hlavně na humor a intimní vzpomínky vypravěče. Autor seznámí čtenáře svými bizarními vzpomínkami s lidskými vztahy a jejich sociálními problémy. Více informací...





Procházky po Jelení - Marek Řezanka


Jelikož mám opravdu ráda básnické sbírky, neodolala jsem. Ihned po prolistování jsem zjistila, že tato básnická sbírka obsahuje také úžasné kresby s motivem přírody a lesů. 

Anotace: 
Procházky po Jelení jsou básnickou zpovědí autora. Prolíná se zde několik rovin – vzpomínky na dětství, jež má autor spojené právě se zaniklou obcí v Krušných horách, varování před válkou a jejími následky, a v neposlední řadě hold tajemné krajině sestávající z čvachtajících luk, zpívajících lesů, brusinčí a bublajících potůčků. Více informací...




Lazarus: Na cestě po Galaxii - David Strnad


O této knize jsem již slyšela. Samonákladem ji vydal patnáctiletý začínající autor. Upřímně, jsem hodně zvědavá, protože jsem slyšela pár protichůdných názorů a těší mě, že budu mít možnost udělat si na dílo svůj vlastní názor a informovat vás, jak to s tím cestováním po Galaxii vlastně je. :o) 

Anotace: 
Příběh vypráví o několika mimozemských rasách, které se nešťastnou náhodou ocitnou v mezigalaktické válce s daleko nadřazenějším druhem a musí spojit své síly, aby ho dokázaly zastavit. Více informací...



Slyšeli jste o některém díle nebo ho máte dokonce doma? :o)
Kdopak rád čte české autory? 



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.