Krvelačný fantasy román

Nakladatelství Brokilon jsem oslovila někdy v květnu 2016 a od té doby jsem měla možnost prožít a zrecenzovat spousty skvělých fantasy dobrodružství!



Série Kouř a stíny od Sue Tanay Huff mi sice přišla trochu zdlouhavá, protože autorka má trochu upovídanější styl psaní, ale jelikož šlo o gay fantasy, tak... kdo mě zná, ví, že jsem byla v sedmém nebi. :o))
Nakladatelství Brokilon (Fb) vydalo i sérii Upíři z Morganville (Rachel Caine) - young adultku, u které mi fakt nescházelo nic, což se obvykle nestává. Natolik super, že jsem si ji chtěla zakoupit, ale nakladatelství Brokilon mi ji zaslalo jako poděkování! No jo, už je to pár měsíců a pořád tomu nemůžu uvěřit. :o))
A díky Brokilonu znám také skvělého autora Petra  Hetešu, který se stal mým oblíbeným autorem. Infico je moje srdcovka, to prostě musíte zkusit! A jelikož bude u Brokilonu vydávat i svou novinku, mám přislíbeno zrecenzování a těším se, jak blázen. :o))

No a konečně se dostáváme k recenznímu výtisku, který mi nedávno dorazil. Kdysi jsem recenzovala pouze e-booky, ale nakladatelství Brokilon je se mnou spokojené, z čehož mám nesmírnou radost, a zaslalo mi knihu tištěnou. Jako každý majetnický čtenář, který chce knižní světy vlastnit, z toho mám velkou radost a vážím si možnosti recenzovat sci-fi a fantasy romány z Brokilonu. 

Zdroj: Brokilon.cz

Nejde o horkou novinku, jak byste možná očekávali. V nakladatelství Brokilon teď pár žhavých novinek mají, ale upřímně si na ně netroufám. Ale vybrala jsem si dílo od české autorky (přece jen my ze Světa mezi řádky podporujeme české autorky naším projektem) a myslím, že by mi mohlo víc než sednout. :o)


Sladká jak krev - Petra Neomillnerová

První díl cyklu Tina Salo




Anotace:
Druhé vydání vyprodaného románu.
Praha je přívětivé město, pro "našince" určitě, a upírka Tina Salo to oceňuje. Když se na ulicích začnou povalovat vykrvené mrtvoly bezdomovců, je třeba udělat pořádek ve vlastních řadách, aby mohl poklidný upíří život v matce měst pokračovat.

Nakladatelství: Brokilon
Rok vydání: 2011
Žánr: Sci-fi a fantasy
Počet stran: 244
Vazba: brožovaná



Kdopak čte knihy od Petry Neomillnerové?Znáte cyklus Tina Salo?


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.