Knižní dar od nakladatelství Městská knihovna Polička

Na projektu Podporujeme české autory oznamujeme novou spolupráci s českou autorkou Alenou Vorlíčkovou. (článek) Mám radost, že vám můžeme představit její nové dílo Zakletý zámek, což je opravdu hodnotná pohádková kniha, do které už jsme se se synem začetly. Obsahuje toho opravdu spousty a já vás o tom s radostí budu informovat. Bližší informace naleznete také na stránkách Aleny Vorlíčkové nebo jejím projektu Pohádky pro společné čtení, kde pomáhá dětem i rodičům nalézt cestu ke knihovničkám. :o) Předčítání je pro děti důležité, nepodceňujte moc společně stráveného času u krásného příběhu. :o)


Byla jsem velmi mile překvapená, když balíček od nakladatelství Městská knihovna Polička neobsahoval jen recenzní výtisk krásné pohádkové knihy Zakletý zámek, ale také knižní dar se dvěma autentickými plackami Zakletého zámku. :o)

Na stránkách nakladatelství jsem ji již zahlédla. Jedná se o sbírku poezie českého autora Miloslava Bureše, kterou vydalo s podporou nakladatelství Argo. Otevírání studánek má jako bonus pro své čtenáře také CD s nahrávkou dětského sboru Jitro a je doplněno o povedené ilustrace Pavly Pavlíčkové.


Já mám básnické sbírky ve velké oblibě. Rozhodně se můžete těšit na recenzi, kterou bych chtěla velmi poděkovat za krásné překvapení a popřát mnoho dalších skvělých titulů nakladatelství Městská knihovna Polička. :o) 




Nejlevnější ceny knih Otevírání Studánek a Zakletého zámku najdeš na Srovnáme.cz.

Také zbožňujete poezii? Nebo dáváte přednost právě pohádkám? :o) 




Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.