Tag Bratrstvo černé dýky - J. R. Ward

Jelikož jsem vášnivá čtenářka série Bratrstvo černé dýky - J. R. Ward a mám ji ve velké oblibě. Usmyslela jsem si, že vyzkouším vytvořit vlastní TAG na motivy BCD podle jednotlivých dílů, kterých, jak každý fanoušek ví, je už požehnaně.




Autorka J. R. Ward sepsala a vymyslela opravdu úžasně nápadité romány o elitních bojovnících upíří rasy. Velmi promyšlený svět zasadila do Caldwellu, kde se odehrávají nejrůznější bitvy, ať ty s Vyhlazovací společností, Bastardy nebo ty vztahové... Já mám všech 14. dílů i s prvním dílem spin-off série Odkaz černé dýky velmi ráda proto, že jsou promyšlené a skvěle propletené. V těchto románech žánru paranormal romance nejde jen o lásku a erotiku, jak by si podle zavádějících ilustrací na knižních obalech mohli lidé domyslet, ale především o propracovaný děj, skvělý styl psaní, který vtáhne do knihy raz dva. A také úžasné charaktery - psychologie a minulost postav rozhodně zapůsobí na každého náročného čtenáře. A jelikož jde o bojovníky, nevyhýbá se autorka ani násilí a až na dřeň ukazuje něco, o čem by se někteří zřejmě báli i napsat.

Sérii Bratrstvo černé dýky i spin-off Odkaz černé dýky vydává nakladatelství Baronet.



0. (Bratrstvo černé dýky - průvodce) Novela, která vám osvětlila jiná díla?

Tak za mě určitě Kalonův pád od Castových, protože to bylo něco naprosto dokonalého. Netušila jsem, jak moc potřebuju mít jako čtenářka série Škola noci tuto knihu v knihovničce. Je to skutečný poklad, protože se v ní vysvětluje ohromné množství věcí a ti, kdož se zajímají o příběh Kalony a Nix si přijdou na své.

Recenze: 
Bratrstvo černé dýky - Průvodce (J. R. Ward)
Kalonův pád - P. C. Cast, K. Cast - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz

  

1. (Milenec z temnot) Wrath - kniha, která v tobě vyvolala hněv?

Tak určitě dílo Milý Johne od N. Sparkse. Je to tak neuvěřitelně infantilní a nereálná slaďárna, až mě skutečně naštvalo, že jsem jí věnovala svůj čas. Navíc jsem toho názoru, že autor si myslí, že ženy jsou slepice bez mozku a ty jeho knihy mu sezobou. První kniha, kterou jsem od Sparkse četla a také poslední.

Recenze: 
Milý Johne - Nicholas Sparks - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Milenec z temnot - J. R. Ward

  

2. (Milenec z věčnosti) Rhage - nejlepší kniha o milovníkovi, kterou jste četli?

Učiněná katastrofa od autorky Jamie McGuire. Hlavní hrdina Travis Maddox je vážně sukničkář a milovník, ale když se zamiluje, pak je to navždy. Ta kniha je úžasná, romantická a dějově zajímavá, takže mě dostala. :o)

Recenze: 
Učiněná katastrofa - J. McGuire - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Krásná katastrofa - J. McGuire - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Nádherná svatba - J. McGuire - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Milenec z věčnosti - J. R. Ward

 


3. (Probuzený milenec) Zsadist - kniha o hrdinovi s temnou minulostí?

Levá ruka boží (P. Hoffman) je svět pro hlavního hrdinu, Thomase Cala, s opravdu temnou minulostí. Je to bojovník, cvičený od malička a je opravdu silné, co si zažil a zažívá stále.

Recenze: 
Levá ruka boží - Paul Hoffman - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Probuzený milenec - J. R. Ward

  


4. (Nalezený milenec) Butch - nejoblíbenější detektivní kniha?

Černý anděl (J. Connolly), kde je vyšetřuje můj nejoblíbenější detektiv Charlie Parker.

Recenze: 
Černý anděl - John Connolly
Nalezený milenec - J. R. Ward

  

5. (Nespoutaný milenec) Vishous - nejzajímavější perverzní kniha, kterou jste četli?

Betonová zahrada (I. McEwan) je opravdu perverzní ve všech směrech. Podivné šílenství, pohřbívání, incesty. No, všechno, co si deviantní čtenář může přát. :o))

Recenze: 
Betonová zahrada - Ian McEwan - Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz

  

6. (Vyvolený milenec) Phury - kniha z narkomanské literatury?

Tak za mě rozhodně Memento od Radka Johna. Život Michala Otavy jako by se mi stále odvíjel před očima.

  

7. (Pomstěný milenec) Rehvenge - oblíbená kniha pro něžné povahy? 

Zavržený (B. Fitzpatrick) patří do série o padlém andělovi Patchovi. Je to young adultka, něžná a romantická a přitom plná tajemna a akce.

 

8. (Milenec jen můj) Theror - kniha, která je dějově opravdu tvrdá?

Gigolo (G. Golden). Tvrdší knihu by člověk pohledal, protože v ději se objevuje hodně erektivní tvrdosti. A přesto je to kniha oduševnělá a dobře sepsaná. :o)

Recenze: 
Gigolo - Golden

  


9. (Milenka pout zbavená) Payne - kniha z lékařského prostředí nebo s nemocným hrdinou či hrdinkou?

Adamův pád, autorka Sandra Brown. Dílo, které mi pomohlo dostat se z deprese, jež mi způsobil titul Něž jsem tě poznala - Jojo Moyes. :o))

Recenze: 
Milenka pout zbavená - J. R. Ward
Adamův pád - Sandra Brown: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz

 

10. (Znovuzrozený milenec) Tohrment - kniha, která se po přečtení zdála bezcenná?

Hračka (S. Lauerová) je kniha naprosto ztracená. Já osobně ji považuji za odpad. Vše, co se dalo najít na internetu, autorka prostě sepsala, doplnila o hlouposti a vydala.

  

11. (Vytoužený milenec) Qhuinn - kniha nebo příběh s homosexuální tématikou? 

Pokud by mělo jít o knihu, nemohla bych než napsat dokonalou knihu Vytoužený milenec - J. R. Ward právě ze série BCD. A pokud by šlo o příběh, tak... Ve jménu říše od Amater.

  

12. (Král) Xcore - kniha, kde jste si oblíbili nepřítele? 

Hostitel (S. Meyer) je psychologický román a Poutnici, mimozemskou hrdinku, si prostě nelze neoblíbit, i když je to nepřítel.

Recenze: 
Hostitel - Stephanie Meyer: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Král - J. R. Ward

  

13. (Prokletý milenec) Trez - kniha, ve které hraje prim smrt? 

Můj oblíbený autor Patrick Ness se tímto tématem zabýval v knize Něco víc. Ta pointa je naprosto dokonalá a samotný román pozdvihuje opravdu na něco víc než jen hodnotné sci-fi o životě a smrti.

Recenze: 
Něco víc - Patrick Ness: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Prokletý milenec - J. R. Ward: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz

  

14. (Bestie) Mary - kniha, která hovoří o mateřské lásce?

Tak určitě mi v hlavě utkvělo dílo Čas zapomnění od Sharon Guskin, která vypovídá o tom, co všechno je schopná podniknout a prožívat matka, jejíž syn si pamatuje na předešlý život a touží po náruči své biologické matky, které kdysi zemřel.

Recenze:
Bestie - J. R. Ward: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Čas zapomnění - Sharon Guskin: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz

  


Bonusovka ze spin-off série Odkaz černé dýky: 


1. (Polibek krve) Craeg - kniha s detektivní zápletkou? 

Hned mě napadá Seznam mrtvých (J. L. Armentrout), kde kolem hlavní hrdinky umírají lidé a vrah se rozhodne jít i po ní. Má k tomu svůj důvod, který se čtenář dovídá až na konci. Mezi tím vším stresem a násilnými vraždami se klube také nová láska ve stylu young adult...

Recenze: 
Polibek krve - J. R. Ward: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz
Seznam mrtvých - J. L. Armentrout: Nejlevnější cena knihy na Srovname.cz

  


Líbí se vám můj tag a chcete si jej také vyplnit? Neváhejte, ale použijte ho i s odkazem na náš knižní blog Svět mezi řádky. Budu ráda, když se mi vyplněným Tagem Bratrstva černé dýky pochlubíte do komentáře. :o) 



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.