Temný thriller ve stylu krvavé young adultky

Už několik měsíců jsem nedočkavě vyhlížena datum vydání románu, který mě zaujal a byla jsem přesvědčená, že si jej musím prostě pořídit. V tu dobu mě ani nenapadlo, že nakladatelství Omega bude dělat výběrové řízení, a že se přihlásím a dokonce se mi poštěstí natolik, že má vysněná kniha ke mně poputuje jako recenzní výtisk.




Tohle dílo teď bude asi všude, protože jde opravdu o horkou novinku, která má neskutečně lákavou obálku. Takovou brutální a silnou zároveň, takže určitě neunikne oku čtenáře. 

Navíc ta anotace je prostě úchvatná, zaujala mě strašně moc a pořád netuším, co si pod ní představit. Není divu, že jsem se tedy hned pustila do čtení, protože když jsem na ni čekala takovou dobu a ona konečně vyšla... nedalo se odolat. A ani jsem odolávat nechtěla. :o)

Název rovněž nemá chybu. Počítám, že půjde o nápaditý námět a jsem vážně zvědavá na zpracování. A co na mou novou knižní krásku od nakladatelství Omega říkáš ty? :o) 

Nejchladnější dívka ve Městě chladu - Holly Black




Anotace: 
Tana žije ve světě, kde existují tajemná Města chladu. Jsou obehnaná vysokou zdí a slouží jako dekadentní a krvavá karanténa, kde nestvůry a lidé žijí jako predátoři a oběti. Problémem je, že jakmile projdete branami Města chladu, nikdy už se nemůžete vrátit zpět.

Jednoho rána po naprosto obyčejném večírku se Tana probudí obklopena mrtvými těly. Kromě ní masakr přežil jen její protivně roztomilý ex-přítel, jehož život visí na vlásku kvůli infekci, a záhadný mladík, který skrývá strašlivé tajemství. Po počátečním šoku se Tana pustí do závodu s časem, aby je všechny zachránila. Napadne ji jen jediný způsob, jak toho dosáhnout – musí se vydat přímo do samotného Města chladu, plného nástrah a hrůzy.

Nejchladnější dívka ve Městě chladu, román světově uznávané spisovatelky Holly Black, je originálním příběhem o hněvu a pomstě, o vině a strachu, o lásce a pohrdání.

Nakladatelství: Omega
Rok vydání: 2017
Vydání originálu: 2013
Žánr: Sci-fi a fantasy, Pro děti a mládež, Young adult
Počet stran: 328
Vazba: pevná s přebalem




Kdo se začte se mnou?
Koho román nalákal? :o) 

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.