Thriller, kterému nemůžete věřit!

Nedávno mělo nakladatelství Metafora opět výběrové řízení o recenzní e-výtisk a mně se podařilo se přihlásit včas. Na mail SvetMeziRadky@seznam.cz přiletěla elektronická kniha, která si na své tištěné vydání ještě chvilku počká. Mně však udělala radost už teď! 

Thriller má nejen lákavou anotaci, ale i nápaditou obálku, o které budu mít určitě větší představu po přečtení. Je fakt, že se na jednu stranu trochu obávám, jak moc mě kniha zdrtí nebo přitáhne za vlasy až k samotnému rozuzlení, ale stejným dílem jsem hodně, opravdu hodně zvědavá.



Ráda bych vám představila horkou novinku nakladatelství Metafora, na kterou si musíte počkat, ale já už si na ní smsla! :o))


Ví o tobě - Sarah Pinborough




Musíte uznat, že to vypadá opravdu hodně zajímavě a lákavě. Pořád nemáte představu? Já už ano, jelikož jsem se na knihu vrhla hned, jakmile přišla, aby mi nic neuniklo. Jsem velmi nedočkavý člověk a autorka mě tedy dokázala napínat úžasným způsobem! 

Anotace: 
LOUISE opustil manžel kvůli jiné, a tak se jediným mužem v jejím životě stal její syn. Proto Louise pracuje na poloviční úvazek, aby je uživila a zároveň mohli být spolu. Všechno se však změní, když se objeví

DAVID, mladý, úspěšný a natolik okouzlující, že Louise nemůže uvěřit, že by o ni muž jako on nejenže mohl zavadit pohledem, ale že ho dokonce snad i přitahuje. To se ovšem dost zkomplikuje v okamžiku, kdy potká jeho ženu

ADELE, překrásnou, elegantní a roztomilou bytost, z níž se rychle stane Louisina nová přítelkyně. Oba aktéři dokonalého páru Louise naprosto uchvátí a každý z nich ji po svém vtahuje do spletité sítě jejich manželství, v němž má Louise zatím netušenou zásadní roli.

A najednou, ve chvíli, kdy je oba trochu víc poznává, zahlédne trhliny. Je David opravdu tím mužem, za něhož ho měla? A je Adele opravdu tak křehká a zranitelná, jak působí? Jaká strašlivá tajemství oba skrývají a jak daleko zajdou, aby je uchránili?

NEVĚŘTE TÉTO KNIZE
NEVĚŘTE TOMUTO PŘÍBĚHU
NEVĚŘTE ANI SAMI SOBĚ
A AŤ SE DĚJE COKOLIV, NEPROZRAĎTE KONEC!


Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 304
Vazba: pevná s přebalem



Napsali o knize: 

„Sarah Pinborough se stane vaší novou OBSESÍ.“ – Harlan Coben
„Věrohodné postavy z masa a krve, jedinečný styl psaní, obrovská zásoba zápletek, které se rozplétají přesně tak, aby udržely napětí od začátku do konce, a strhující finále. Jen tak něco mě nedostane, ale tahle kniha to dokázala. Dostane vás taky.“ – Joanne Harris

Dílo také najdete pod hashtagy #WTFthatending a #neprozradtekonec

Nechte se zlákat a přidejte se k nám. K těm, kteří už tajemství objevili a teď jen toužíme prozradit vám dokonalou pointu! Chystáte se na tento příběh? Co na knihu říkáte? :o) 


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.