Akčňák z Brokilonu!

Sci-fi a fantasy nakladatelství Brokilon vydává kvalitní českou i zahraniční tvorbu a dovedlo mě k úžasnému českému autorovi! Spisovatel Petr Heteša má na kontě už ohromné množství knih a svým stylem mi naprosto vyhovuje. Akce, humor i náznaky erotiky (nečekejte však erotický román, Heteša má styl a úroveň!) a především promyšlenost a fantazie jsou silnými znaky jeho děl.




Už jsem měla možnost pro Brokilon recenzovat od Petra Heteše: 

Infico ke koupi už od 189,-
Poprvé jsem měla možnost zažít sci-fi dobrodružství českého autora, od něhož jsem knihu ještě nečetla, ačkoliv již napsal řádku velmi dobře hodnocených děl. Nevěděla jsem, co očekávat, ale byla jsem hodně natěšená, až jsem se obávala, že mé nároky budou moc vysoké a nebudou uspokojeny. 
S klidem mohu říct, že jsem si tu jízdu užila víc, než jsem čekala. Nasmála jsem se tak moc, že jsem to ani nepovažovala za možné (a to jsem čtenářka, která humor v knihách moc neoceňuje) a vážně jsem si díky autorovi připadala chvíli jako bizarní agentka ještě bizarnějšího světa... Více v recenzi...


S radostí jsem podruhé zavítala do New Chrome, který pro své fanoušky vystavěl autor Petr Heteša. Svět, který autor vymyslel, je úchvatný! A ačkoliv nejsem typický čtenář fantasy, tak mě i tato kniha, kterou jsem od něj četla, víc než chytila. Více v recenzi...

Démoni jsou věční - Petr Heteša


Titul byl již vyprodaný a pro velký zájem se nakladatelství Brokilon rozhodlo vydat druhé vydání tohoto románu. Ráda bych vám ho představila, aby vám neuniklo, protože věřím, že i tohle dílo mého oblíbeného autora za to stojí! :o) Knížka je to poměrně tlustá, jak máte samy možnost vidět. Brzy vám řeknu čím vším je nabušená... ,o) Ke koupi od 201,- na Srovnáme.cz




Původně si Lenny Grimwood myslel, že pro svou soukromou válku nebude na škodu uzavřít dohodu s démony, s jejichž pomocí snad nebude možné prohrát. Smlouva byla velmi jednoduchá – v případě vítězství život, v případě prohry smrt…

Město Baltimore se tak stává svědkem Lennyho boje o život, doprovázeného mnohdy zmatenou podporou jeho démonických přátel, kteří, jak se brzy ukázalo, nejsou mocní, ale pouze věční. A aby toho nebylo málo, vstupuje do hry ještě ženský element, který pak dokáže rozhodit nejen svět Lennyho, ale i svět démonů. Hlavní hrdina se ocitá ve víru spousty přehmatů, překvapujících zvratů, zákeřných pastí, přestřelek, bláznivých akcí a automobilových honiček. A to vše je směrováno ke strhujícímu a velice explozivnímu závěru…

Autor zůstal věrný akčnímu stylu americké drsné školy, kde jsou břitké dialogy mnohdy překotnější než střelba z automatických zbraní, používaných Lennyho protivníky.


Taky rádi čtete díla Petra Heteše?
Který titul z nakladatelství Brokilon je váš nejoblíbenější? 


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.