Úryvek: POVÍDKY PODIVNÝCH - Ransom Riggs

Na Světě mezi řádky dnes máte poslední možnost vyhrát tři výtisky unikátní sbírky povídek Ransoma Riggse v soutěži s Jotou! Podivné povídky jsou právě k mání, nenechte si je ujít. A pokud se vám nepoštěstí, tak zakoupit si je můžete přímo na stránkách nakladatelství Jota.

My už jsme měly možnost vám Podivné povídky představit v recenzi, ale také v článku Představení Podivných povídek Ransoma Riggse!



Úryvek nebude zrovna standardně v článku jako obvykle, ale můžeš si počíst a také prohlédnout úžasné ilustrace přímo na stránkách nakladatelství Jota v Issuu.


Já jsem knihu recenzovala ještě před vydáním v elektronické podobě a včera mi dorazila v celé své kráse tištěná verze. V recenzi jsem zmiňovala, že si nejsem knižní obálkou jistá... Tak teď po řádném prohlédnutí rozhodně vím, že se mi naprosto líbí. Je fantastická, vymazlená do detailu a především mě ohromila ta hrubá struktura vazby, která se ke sbírce povídek naprosto hodí. Jak vás již informovala Wish v článku o Podivných povídkách, tak právě mezi listy toho ohromného keře se skrývají jednotlivé indicie k povídkám, které v díle jsou. Ohromující. Taková obálka opravdu dokáže čtenáře nadchnout! :o) 

Tady máte ode mě několik fotografií, které ale knihu bohužel nevystihují tolik, jako když ji držíte ve svých dlaních... 







Už máte své podivné povídky doma nebo se pro ně teprve chystáte do knihkupectví? 

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.