Recenze: ROCKOVÉ SÓLO (Kyllie Scott)

Romantický a vtipný příběh s bubny za zády


"Život je píseň, Anne. Tak si ji pojďme zahrát!" 


 

Anotace: 
Co uděláte, když si zrovna potřebujete vylepšit image? Najdete si slušnou a hezkou dívku, z níž uděláte svou snoubenku. O bubeníkovi oblíbené rockové skupiny Stage Dive Mallu Ericsonovi se v poslední době v novinách nepíše zrovna lichotivě, a zdá se, že nejlepším řešením je usadit se a najít si vhodnou přítelkyni. Aspoň na nějakou dobu, aby utichly pomluvy. Jenže to by nesměl potkat tu pravou…

Když se Anne vydá na večírek se svými přáteli, netuší, že se tu setká s idolem, jehož plakáty měla v mládí vylepené po zdech pokojíčku. A už vůbec nečeká, že by se s ní tenhle sexy kluk začal bavit – natož, aby jí pomohl vyřešit problém, do něhož se ne vlastní vinou dostala. Nápad, že bude hrát roli jeho nové přítelkyně a snoubenky, se jí zdá docela zábavný. I když ví, že trávit čas ve společnosti sexy bubeníka, který obráží jeden bouřlivý a divoký večírek za druhým, nemůže skončit dobře!

Jejich nespoutané rockové sólo, které jim život nabízí, je plné zvratů – jednou nahoře, podruhé dole. Podaří se jim ustát všechny nástrahy, které jim okolní svět připraví?

Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2016
Vydání originálu: 2014
Žánr: Literatura světová, Romány pro ženy
Ze série: Stage Dive (2)
Orig. Název: Play
Počet stran: 304



Knihu ROCKOVÉ SÓLO jsem začala číst proto, že jsem měla přečtený první díl této série a docela se mi líbil. Byla to odpočinková četba, nenáročná, ale romantická se špetkou originality, silnou dávkou humoru i erotiky. Podobný zážitek jsem očekávala i od této knihy. A nezklamalo. :o)

"Chci spát s Anne." 
"Ne, nebudeš s ní spát."
"Jasně, že budu." Zvedl ruce nad hlavu. "Protože já jsem Malcolm, Pán sexu!" 

Jelikož jsem před touto knihou četla náročnější žánr, bylo trochu problémové přejít na něco jednoduššího a hned se vžít. Začátek byl proto čtený s protáčením očí. :o))
Ale u třetí kapitoly už jsem si neskutečně užívala všechno, co se dělo. Největším přínosem této knihy je humor, který mě rozesmíval několikrát na téměř každé stránce. 

Anne se zkrátka setkává s rockovou hvězdou, přesně, jak líčí anotace (která se plete v důvodu, proč se chce Mal usadit). Jejich setkání je vtipné a já si ho neskutečně užila. :o)

Prostředek knihy je zkrátka o došťuchování se hlavních hrdinů a různých vtipných rozhovorech a romantice. Musím uznat, že to jsem si skutečně užívala a autorka si mě tím získala. 

Mal nezná hranice, takže je schopný udělat všechno, aby se dobře bavil a zapomněl na starosti, které ho trápí. Udělá neobvyklou věc, kterou Anne vyvede z míry, ale díky tomu jí vlastně vytrhne trn z paty. A tak se z nich stávají přátelé, kteří se kočkují. 
Líbí se mi, jak jde postupně vidět, kdy to začalo u obou hrdinů nabírat ten správný směr a začaly se do toho plížit emoce. To se povedlo na jedničku! 

Konec, stejně jako začátek, už se mi četl hůře, protože už natolik zábavný a neotřelý nebyl, ale po zaklapnutí knihy mohu říct, že jsem si četbu užila a zrelaxovala jsem se při ní přesně, jak jsem předpokládala. :o) Ale jsem ráda, že to takhle dopadlo. Nic mě nepřekvapilo, ale cítila jsem příjemný pocit, že je to tak, jak to má být. 
"Nebudu přece svý lásce dávat nějaký chatrný tenký klacíky, ne? Pro holku s choutkama, jaké má Anne, se hodí jen dlouhý a tvrdý kusy." 

Malcolm byl prostě uragán, který hýřil ostrovtipem a vyvolával ozvěnu smíchu. A samozřejmě díky tomu, že vypadal jako bůh, se čtenářka může ještě uslintat. Mal je prostě úžasný a sexy bubeník skupiny Stage Dive, který je tak trochu šílený a šíleně zábavný. Osobnost, která přitahuje ženy a zahanbuje muže. 

Anne mi příliš nesedla. Snad proto, že z ní autorka udělala chudinku, se kterou každý zametá a která není schopná se postavit sama za sebe. K tomu špatné rodinné zázemí, musela dřít a starat se o matku i sestru. Zkrátka, co šlo, to jí autorka přišila a mně se to k příběhu moc nehodilo, nelitovala jsem ji, spíš mi chvílemi přišla naivní, ale v prostředku jsem to nevnímala a začátek i konec naštěstí rychle utekly. 

"Je to osud, Anne. Máme to napsáno ve hvězdách." 

Musím uznat, že pár věcí autorce nesedělo. Šlo povětšinou o maličkosti, ale pečlivý čtenář si toho všimne. Velké plus u mě má za to, že nepodlehla šílenství romantiky a když se Mal zeptal na důležitý dotaz, dokázala dát na charakter hlavní hrdinky a zachovat se tak, jak bych to od Anne očekávala. 

"Honí se ti hlavou nějaké neslušné představy, Anne?"
"Ne."
"Lhářko," zašeptal a usmál se. "Představuješ si mě nahýho, co? Ať už si představuješ cokoliv, můžu ti říct, že je mnohem větší." 

Příběh je jednoduchý i s očekávanými zvraty a ne zrovna moc promyšlený, ale přesně tohle čtenář od takové knihy očekává. Já na tyhle žánry asi už moc nejsem, taková tvorba mi už zkrátka nestačí, takže jsem se nebyla stoprocentně spokojená, ale početla jsem si. Věřím, že to každý bude vnímat jinak a většina z vás bude nadšená. A tak to má být, protože příběh je krásný. :o)

"To je v pohodě, Tykvičko. Nevadí mi, že ses na mě sápala. Jestli je tohle tvůj způsob, jak mi vyjádřit náklonnost, pak musím říct, že se mi to líbí." 

Knižní obálka:
Česká obálka je moc hezká, ale ta zahraniční se mi zdá taková originálnější a kreativnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.