Světový thriller ve stylu Dana Browna

Z nakladatelství Mystery Press nám přišel nový recenzní e-výtisk, na který jsem tedy opravdu zvědavá, jelikož je svým způsobem podobný knize Šifra Mistra Leonarda. Musím se přiznat, že jsem viděla jen film, který se mi moc líbil, ale knihou jsem si v té době nebyla jistá.

A nyní, když mám před sebou PŘÍPAD PEGASUS, se nemohu dočkat, až se do toho světa plného tajemství a napětí ponořím a prožiju si to až na samý konec.

Jelikož se do toho teď pouštím a absolutně nevím, co mě čeká, protože jsem nic podobného nečetla, tak myslím, že mě čeká neuvěřitelné dobrodružství plné napětí a tajemství, které tolik zbožňuji.. Držte mi pěsti, jdu se ponořit do četby. Uvidíme se za pár dní u recenze, knihomilci! :o)

A teď už honem na anotaci, která si mě získala! :o)


Případ  Pegasus - Gregg Loomis


Anotace: 
Tajemství zaváté prachem staletí může otřást samotnými základy církve.
Řád templářů údajně zanikl roku 1312. Ale co když ne? Možná stále existuje a střeží tajemství, které by mohlo otřást vírou milionů lidí…

Americký právník Lang Reilly přijde během podezřelého výbuchu v malebné pařížské čtvrti o sestru. Pustí se do pátrání po skutečné příčině exploze, jenže někdo si očividně nepřeje, aby pravda vyšla najevo, a Langův život se ocitá v ohrožení. 

Zdá se, že se všechno točí kolem obrazu, který si jeho sestra koupila těsně před smrtí. Mohl být důvodem, proč byla zavražděna?

Stopy zavedou Langa přes Řím a Londýn až k ruinám templářského hradu v podhůří Pyrenejí, kde se ukáže, že zdánlivě obyčejný náboženský výjev v sobě skrývá klíč k jednomu z největších tajemství, jaké kdy lidstvo poznalo.

Nakladatelství: Mystery Press
Rok vydání: 1016
Vydání originálu: 2015
Žánr: Literatura světová, Thrillery
Ze série: Lang Reilly (1)
Orig. Název: The Pegasus Secret
Počet stran: 304


Jste také natěšeni jako já? :o)



Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.