Young Adult upíří fantasy

Je to teprve včera, co se mi do rukou dostal recenzní výtisk od české autorky a dnes nám do Světa mezi řádky přilétl recenzní e-výtisk od nakladatelství Brokilon!

Je to první díl série Upíři z Morganville... Ano, žánr sci-fi a fantasy, protože tomu se nakladatelství Brokilon věnuje nejvíce, takže úplná pastva pro mé oči a duši knihomilky! :o)

A copak nám to vlastně přišlo? Nebo spíše mně, protože Wish se do tohoto žánru moc nehrne. :o)) 

Zkrátka kniha s lákavou obálkou (ta zahraniční mě tedy moc nezaujala), jak sami vidíte, která je plná nadpřirozených bytostí a podle všeho nejen upírů! Fascinuje mě, že podle všeho městu vládnou upíři a lidé žijí v neustálém strachu... Více se jistě dozvím při čtení, ale mnu si ruce. Tohle by mohl být skvělá četba! Uvidíme, jak moc se autorce povedlo okouzlit své čtenáře. :o)


Prokletý dům - Rachel Caine


Anotace: 
Vítejte v Morganville. Po západu slunce ale raději zůstaňte doma. Městu začínají vládnout ti, kdo nejsou úplně mrtví… Claire přijela do Morganville studovat a dobře se bavit. Nepředpokládala, že spolužačky z koleje jí budou už od začátku ztrpčovat život. Ani pronájem pokoje ve velkém starém domě však vůbec není změnou k lepšímu. Noví spolubydlící mají svá temná tajemství… ale přijmou Claire mezi sebe, když se ulice města začnou hemžit zlem žíznícím po čerstvé krvi…

Děkujeme za recenzní výtisk! 
A jakmile začnu číst, dám vám vědět, drazí knihomilci. :o) 

Máte rádi upířiny jako já? :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.