Knižní devianti II.

Mám pro vás druhý díl Knižních deviantů! Ráda bych upozornila všechny perverzní i běžné čtenáře, že tímto nechci nikoho urazit, nikomu uškodit a jde mi jen o pobavení a potěšení, které se týká našich společných zájmů. Knihy, mohou být pro někoho závislostí a pro jiného chvilkovou zábavou, ale něco máme všichni stejné. Občas se od nich nemůžeme odtrhnout, jak si nás získají.

Varování: Upozorňuji, že tento článek je nadnesený a může způsobit smích, znechucení a touhu po nové knize! 

Hezky se bavte a moc nezvlčte. A pokud přece jen v sobě někdo najde knižního devianta, tak... napište mi, založíme sektu, abychom se necítili utlačovaní. Můžeme po večerech číst knihy, které nás psychicky uspokojují a běhat polonazí u táboráku... Samozřejmě, až bude teplo. Kdo by měl zájem, zašlu mu soukromě body plné nemorální zábavy při čtení. :o))






Máte-li chuť nechat se zkazit prvním dílem knižních deviantů, tak... O knižní nekrofilii a dalších úchylkách zde.

V tomto článku se pustíme do těch méně známých deviací, na které jsem si dokonce i já, známá a zkušená deviantka musela vzít pomoc v podobě tohoto blogu - prosím, pouze pro 18 + a totéž pro jistotu platí i pro tento článek, protože vím, jak někteří rádi zkouší, co nemají. Takže hurá do zakázaného ovoce a ať nám chutná! :o))

Mám tu pro vás nový nemorální článek o knižních deviacích pro čtenáře 18+ Jakou úchylkou trpíte? ,o)

Knižní exofilie 


Tak tady je to celkem jasné. Kdopak má rád mimozemské civilizace a romantické pletky s nimi? Ten bohužel nebo bohudík trpí knižní exofilií. Tuto deviaci mají především čtenáři sci-fi a fantasy žánru, ale občas i běžný čtenář zjistí, že s mimozemštanem se mu to prostě líbí více. Samozřejmě mám na mysli čtivo. ,o))

I já jsem se jednou zatoulala do náruče ufouna. Nebyl zelený, neměl anténky, ale za to pocházel ze země, kterou teď správně neumím vyslovit ani napsat a popravdě už si ji ani nepamatuji, ale byla to příjemná oddehovka. Kdyby si někdo chtěl zkusit můj sexuál knižní zážitek, tak mohu doporučit romantickou oddechovku.


Něžný válečník (recenze) - Johanna Linseyová




Knižní chremastistofilie


U této knižní deviace jde o to, že daný čtenář je vzrušen, když je okraden. A to nemyslím případy, kdy vám někdo to pořádné a tlusté čtivo čmajzne a vy pak nadáváte jako špačci. Tím mám na mysli chvíle, kdy si zakoupíte knihu, o které si myslíte, že bude vážně úchvatná a totálně vás dostane na kolena a ona je to zatím... No, zkrátka vám zbydou oči pro pláč. Ale někoho tyhle braky natolik vzrušují, že si v nich libuje! Proč ne, občas je to potřeba.

Já netrpím chremastistofilií (skoro se mi zauzlovaly prsty) a tak pro mě bylo vážně utrpením, když jsem si půjčila od kamarádky Greye a začala ho číst. Nedočetla jsem ho, takže s klidným srdcem nemu říct, zda by se mi třeba později kniha ještě líbila či ne.

Tím nechci samozřejmě nikoho urazit, já sama tvrdím, že každá kniha má svého čtenáře! A to, co se nelíbí jednomu, může se líbit druhému. Zbožňuji rozmanitost knih i čtenářů. :o)


Grey - J. L. James




Knižní hybristofilie


Čtenář touží po knižní potravě, ve které hrdina spáchal nějaký zločin! Mohlo by se to brát i tak, že toužíte po knize, která bacila někoho po hlavě a přivodila mu lehký otřes mozku, ale to by bylo trochu nebezpečné. :o)) Takových knih je velké množství, myslím těch o zločinech, ne těch, které někoho přizabily. V nějaké detektivce se vždycky najde někdo takový... A pak je potrestaný. Hmmm... Jste vzrušení? Ha! Trpíte hybristofilií a nedá se to léčit! Jediné, co se dá dělat, je číst a číst a užívat si, co hrdlo ráčí, pokud tedy skutečně netoužíte po tom, abyste vyházeli knihovničku na svého nepřítele.

Jelikož znám jednu silně úchylnou čtenářku, která si v takových knihách libuje, hned jsem se jí šla zeptat na knižní inspiraci. Nebudeme ji zde jmenovat (Je to Wish!), protože by to bylo neslušné, ale možná vás její knižní tip navnadí! :o)


V lese visí anděl - Samuel Bjørk




Knižní dendrofilie


Takového správného a zdravého dendrofila přitahují stromy a keře, nepleťte si je s těmi, kteří stromy objímají a čerpají z nich energii, to už je úplně jiný level. :o)) Zaměřme se na ty knižní dendrofily, kteří jsou vlastně úplně neškodní. Sedí si u stolu a se zaujetím nejvyšším si pročítají o stromech a hladí jejich kůru proměněnou v papír.

Chcete-li se stát dendrofilem, potřebujete k tomu kvalitní odbornou literaturu o stromech či keřích. A pak už se jen začíst a vnímat to uspokojení, které to přínáší. Vedlejším produktem této úchylky bývají krásné zahrádky, velká úroda a ukázkově očasané i prostřihané stromy. :o))


Podivuhodné stromy - M. Hrušková, J. Michálek





Věřím, že u čtení článku měli všichni ruce v klínech na hřbetech knih a chovali se mravně. Žádná vlhká a tvrdá místa, jen čistá knižní láska. Doufám, že jste se bavili a třeba si odnesli něco navíc... Breberky a pohlavní choroby nehrozí, čtení je bezpečná zvrácenost a proto ho zbožňuji. :o))

Tak kteroupak knižní deviací trpíte? :o))


Žádné komentáře:

Okomentovat


Copyright © SVĚT MEZI ŘÁDKY | Šablona: Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.